Mai2011:) Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Når man har fått vannansamlig i kroppen, vil det være der helt til man har fødd, eller kan det forsvinne litt av seg selv.? Selv om det er 7 uker igjen til fødsel. Fikk masse vann i kroppen i går kveld, sånn plutselig. Og var hos legen i dag, fikk påvist kraftig urinveisinfeksjon. Og beskjed om å holde meg mer i ro. :-/ Føler meg plutselig så "blubbete"...
A_K Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Tror ikke det vil forsvinne sånn helt av seg selv før etter fødselen. Har selv mye vann i kroppen, er veldig ubehagelig. 6 uker igjen her. Ble anbefalt å drikke mye vann, og kutte ut salt mat og dessverre også søtsaker og brus...dette kan hjelpe litt, har ikke hjulpet meg...
fox`y Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har vann i kroppen, ødemer på 3 nå. kom pluttselig til meg også. tror nokk ikke d går vekk før fødselen, gjorde ikke d med mine 2 andre svangerskap. skikkelig smertefullt å få på seg sko mm, åsså må jeg bruke skinne på hendene. 6 uker igjen til meg nå prøver å holde meg unna mat me mye salt, sitte me beina høyt, smører meg gjevnlig me leg og fot gel for å ise ned litt. Drikker også en del vann men d gjør jo at jeg går å er kvalm store deler av dagen. Prøv å kos deg resten av svangerskapet
Mai2011:) Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 Ja, da er det bare å leve med det fram til fødselen:p Hvilke sko går dere med når dere er ute da? Har gått masse med joggesko siden november, men nå er disse blitt så trange:p Jaja, heldigvis er det ikke lenge igjen:))
A_K Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bruker noen godt brukte joggesko, de er ganske utvidet, og da blir det plass og mer behagelig. Direkte "fresh " føler man seg ikke uansett akkurat nå, så da får bare komfort gå foran alt annet:) ser frem til at vannet bare "renner" av meg etter fødselen ) lykke til med tiden fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå