Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har fått vannansamlig i kroppen, vil det være der helt til man har fødd, eller kan det forsvinne litt av seg selv.? Selv om det er 7 uker igjen til fødsel.

Fikk masse vann i kroppen i går kveld, sånn plutselig. Og var hos legen i dag, fikk påvist kraftig urinveisinfeksjon. Og beskjed om å holde meg mer i ro. :-/ Føler meg plutselig så "blubbete"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke det vil forsvinne sånn helt av seg selv før etter fødselen. Har selv mye vann i kroppen, er veldig ubehagelig. 6 uker igjen her. Ble anbefalt å drikke mye vann, og kutte ut salt mat og dessverre også søtsaker og brus...dette kan hjelpe litt, har ikke hjulpet meg...

Skrevet

Jeg har vann i kroppen, ødemer på 3 nå. kom pluttselig til meg også. tror nokk ikke d går vekk før fødselen, gjorde ikke d med mine 2 andre svangerskap. skikkelig smertefullt å få på seg sko mm, åsså må jeg bruke skinne på hendene. 6 uker igjen til meg nå:) prøver å holde meg unna mat me mye salt, sitte me beina høyt, smører meg gjevnlig me leg og fot gel for å ise ned litt. Drikker også en del vann men d gjør jo at jeg går å er kvalm store deler av dagen.

Prøv å kos deg resten av svangerskapet :)

Skrevet

Ja, da er det bare å leve med det fram til fødselen:p

Hvilke sko går dere med når dere er ute da? Har gått masse med joggesko siden november, men nå er disse blitt så trange:p

Jaja, heldigvis er det ikke lenge igjen:))

Skrevet

Jeg bruker noen godt brukte joggesko, de er ganske utvidet, og da blir det plass og mer behagelig. Direkte "fresh " føler man seg ikke uansett akkurat nå, så da får bare komfort gå foran alt annet:) ser frem til at vannet bare "renner" av meg etter fødselen :)) lykke til med tiden fremover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...