*mary had a little lamb Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg spurte på innsetting og da sa de at det fik jeg beskjed om om jeg evt ble gravid. da jeg ringte inn for å høre bp resultatet sa de bare, det får du beskjed om på UL. Men timen jeg fikk er jo først i uke 9. Jeg tar to Crinone om dagen (en morgen og en kveld) og 4 Progynova (2 morgen og 2 kveld). Men reseptene varer jo ikke så lenge. Og trenger jeg å fortsette på de tablettene så lenge?
<3håp<3 Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 hei hei. jeg gikk på crinone i 15 dager fra og med uttaksdagen. så sluttet med dem på testdagen... men det er sikkert forskjellig fra de ulike klinikkene og åssen opplegg en har. lykke til:))
kine38 Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Jeg gikk til uke 10 etter fryseforsøk. Hadde i utgangspunktet kun medisiner til 14 dager etter innsett. Ved positiv test ringte jeg og kunne hente ut nok medisiner på apoteket etter at de faxet resepten. Crinone/Progestan er jo ganske dyrt og har begrenset holdbarhet, så det er jo greit å hente ut medisinene først når man vet man trenger de. Jeg hører til stOlavs. Lykke til:0)
dincene Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Skulle jeg vært deg skulle jeg gått så lenge det går an. Har lest at dette kan hjelpe å ikke miste. Ring legen og hør!
shalin Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Legen min sa at jeg skulle gå på Progynova fram til test dag,og var testen positiv skulle man fortsette med Crinone til man er 3 mnd på vei:-)
*mary had a little lamb Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2011 Tusen takk for svar. Det er tydeligvis litt uøik praksis ute og går. Glemte ringetiden i dag, men blir nødt til å ringe og høre. Jeg går jo gjerne på de lenge jeg om det kan hjelpe meg å ikke miste, men ble litt bekymret for at det skulle være skadelig for fosteret på noe vis. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå