Gå til innhold

Rapportere en ansatt til sjefen? Litt langt innlegg

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal rapportere inn en ansatt til sjefen i morgen ... Jeg mener at måten hun arbeider på er uakseptabel og hadde jeg vært sjefen hadde jeg hvertfall gitt henne en skriftlig advarsel.

Her er grunnen:

Når jeg kom på jobb idag (jobber i kiosk) 14.30 gikk hun rett ut å tok røykepause og det var greit for meg. Det som jeg ikke synes var greit var at musikken på mobilen hennes stod på på full guffe, det var ingen boller, ingen vafler, ingen pizza og absolutt ingen pølser av noen slag! IKKE akseptabelt når folk er ferdig på skole og jobb og vil ha mat! Og dessuten må vi ha et bra varetrykk da dette sørger for flere kunder.

Når hun kom tilbake etter ti minutter gikk hun rett ut igjen for å kjøpe seg en brus, kom tilbake med brusen og GIKK UT Å TOK ENDA EN RØYK!! TO røyk på en time. 2 røyk på en halvtime er ikke greit!

Etter en time måtte jeg en tur ut for å kjøpe teip og når jeg kom tilbake spurte hun om enda en røykepause! Da sa jeg nei og at hun fikk vente til ho skulle hjem om halvannen time.

Etter en halvtime med mas sa jeg at det var greit og da gikk ho først ut å tok en røyk i 15 minutter også forsvant hun. Etter 15 nye minutter kom hun tilbake og da hadde ho vært på Cubus og kjøpt seg solbriller!!

Når jeg ba henne fylle på brusskapet ba jeg henne å huske å rulere. Gjorde hun dette? Nei, og varme brus stod først.

Hun skulle være ferdig på jobb klokka 17, men klokka 16.40 stakk hun. Da var ho ferdig ifølge ho! Merker jeg er skikkelig irritert på ho idag og jeg kommer til å gå videre med dette.

Håper ikke ho tar over min stilling i permisjonstiden min. Da går vel kiosken til helvete ...

Fortsetter under...

Men..... skjer dette hver gang hun er på vakt, eller var dette et engangstilfelle? Det kan jo tenkes at hun var litt utenfor av en eller annen grunn.... Kanskje hun er gravid, for alt du vet, og at omstendighetene ikke er lykkelige! Kan være tusen ting - poenget er at hvis dette skjer en gang så virker det for meg som om det har skjedd noe. Dersom det er det vanlige på hennes vakter ville jeg snakket med henne selv først, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...