solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Var på apoteket i stad for å kjøpe nesespray til minstemann og står og ser bort på gravidtestene... Skal prøve den 1a testen.. ikke cb... IKM er i morgen eller lørdag og jeg er så teit at jeg tenkte... hvis jeg kjøper test nå så kommer mensen... hvis jeg venter til mandag så kanskje jeg er gravid =))) Så jeg gikk uten test =) Er det mulig å være så teit????
annesmil Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Du er ikke teit... jeg tenkte helt likt selv. Følte at hver gang jeg testet, så kom mensen rett etterpå. Siste gang, ventet jeg med å teste til 3 dager over IKM og da var jeg gravid : ) Overtro eller ikke, vent til mandag med å teste... håper du er gravid : )
SNURF 5 GUTTER Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Dersom tante kommer sparte du dei pengane. Men håper den ikkje kommer.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 He he, godt å høre at flere tenker som meg da =) Jeg skal virkelig klare å vente til mandag hvis ikke tr dukker opp i løpet av dagen eller i morgen =) Jeg orker ikke bli skuffa av en neg. test så jeg venta til etter ikm med begge guttene =) Bedre å bli skuffa en gang av mensen enn to ganger av både neg.test og mensen!!!! Lykke til dere også =)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Haha Sånn er jeg og. Nå har jeg til og med to billigtester liggende, og er en dag over IKM. Men søren om jeg skal ta dem... Bedre å bli skuffet over forsinket TR enn å få neg. test?? :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2011 He he, og jeg som trodde jegvar alene om sånne rare ting da =) =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå