Gå til innhold

Når fødte dere nr 3 i forhold til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med tredjemann og lurer på når dere andre som har gjort det samme fødte i forhold til termin? Håper å ikke gå så lenge over... Gikk lang over med den eldste, men nr 2 kom rett over termin. Er det mulig å håpe at fødselen vil skje før termin denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også...=)

Har fått nr 1 og 2 før termin og håper desperat på det nå også.

Skrevet

Her har alle kommet før terminen alle gangene også nr. 3 :-)

Skrevet

1 rosa og 4 blå HØYGRAVID! :-)

Hvor mye før termin:?=)

Skrevet

Min nr.3 kommer hvertfall ikke før termin. Har termin i morgen og ingen fødsel i sikte. Har gått 15 og 13 dager over de andre gangene og tipper det blir noe tilsvarende denne gangen.

...men synes nå at du kan håpe uansett :)

Skrevet

Jeg er 4.gangs nå, og er meget spent på når denne lille vil ut... Vår første kom ei uke før tida, han var 3900 g, nr to kom to uker før tida og veide 4000 g, mens vår tredje kom kun to dager før og veide 2800 g. Så kan tro jeg var lei på slutten da! Ventet jo tre uker før den ganga!!!

Vet ikke helt hvorfor det ble slik med nr 3, som regel ser en vel et mønster i når en føder i forhold til termin. Tenker at baby 3 kanskje var så liten at han ikke har hatt så dårlig plass eller noe...

Skrevet

Nr. 3 kom 7 dager over termin. Nr 1. kom 2 dager over termin og nr.2 kom ca 2 uker før termin

Skrevet

1.mann kom 3 uker før termin, 2.mann kom 1 dag før termin og 3.mann kom 5 dager før termin..=)

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Gikk langt over med nr 2, nr 1 kom på termin dagen, og nå kjenner jeg at gjør ikke noe om nr 3 kommer litt før.. :P alt er klart, så velkommen skal du være! Man er liksom litt fornøyd av å gå med magen tredje gangen også. :)

Skrevet

nr 1 og 2 kom 5 dager over termin.. nr 3 kom 13 dager over termin..

Skrevet

Nr 2 kom på terminen og nr 3 kom 1 uke og 2 dager før terminen.

Skrevet

Jeg hadde termin med min nr 3 10 april, men fødte nå på onsdag 23 mars. Fostervannet gikk søndag, og da fødsel ikke startet naturlig ble jeg igangsatt tirsdag pga infeksjonsfaren.

Nr 1 ble igangsatt 2 uker på overtid pga lite fostervann og høyt blodtrykk, og nr 2 ble født 2 dg etter termin naturlig. Så så forskjellig kan det bli....

Har iallefall lært at en ikke kan planlegge hvordan fødselen skal være, men at en må ta det etter hvert. Var ikke forbered på å skulle føde så pass lenge før termin, og hadde ikke forberedt noe. Skulle jo gjøre det når jeg var begynt på permisjonen min, men vannet gikk første permisjonsdag. Fikk en dag hjemme før jeg ble igangsatt, men lakk så mye at jeg ikke kunne gjøre noe.. Heldigvis hadde vi mye utstyr fra de to første, så det har jo gått greit.

Skrevet

øste kom 6 timer før temindato, nummer 2 kom 5 dager før termin. Nummer 3 kom 1 dag over temin, mens nummer 4 kom en dag før termin. Er spent på når denne lillejenta har tenkt seg ut, for har blitt flyttet hele 10 dager på UL denne gangen:-)

Skrevet

Hei igjen! :-)

Her har alle kommet alt fra 1 til 2 uker før terminen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...