jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 lurer på en ting det er vel vanlig at når man har hatt sex så kommer det uansett ut sædrester. det er vel ikke det at hvis det kommer en del ut, så er det ikke noe særlig som har kommet inn? hehe litt dumt spørsmål kanskje
*Miss Flua* Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Fins ikke dumme spm, bare dumme svar hehe Selv om det kommer en del ut, så blir nok en del inni der ja Men er jo mange som ligger med "rumpa i været" etter sex for å sikre at noe rekker å svømme dit det skal, eller ihvertfall er på riktig vei
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 hehe takk for svar. prøver å legge med pute under rumpa ihvertfall litt. men det kommer uansett ut for det. håper virkelig noe setter seg der inne også hehe
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 hihi, vi har aldri hatt pute under rumpa eller at jeg har lagt med rumpa i været =P Har vært gravid 4 ganger.. Men, jeg pleier å ha papiret der en stund etterpå Endel kommer nok på papiret. Hehe.. Men det sperrer sikkert også for en del, tenker jeg og så blir det uansett aldri gris ;D
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 uff jeg føler at det nesten alltid kommer ut en del etter at vi har hatt sex. kansje jeg prøve å legge papir under en stund istedet for å tørket det av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå