Gå til innhold

Har alltid sagt jeg ikke vil ha guttungen min hos dagmamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men nå kan det se ut som vi blir bare nødt til det... fikk ikke bhg plass da mini er født i sept 2010, og har dermed ikke rett på bhg plass.. og min svigerinne som egentlig skulle være dagmamma, dersom vi ikke fikk bhg plass.. hun kan ikke alikevel. Og vi har ikke råd til at jeg går hjemme hver dag, jeg må tilbake i jobb 50%,

Lurer på om det er noen her som har erfaringer med dagmammaer ? Har hørt så mange skumle historier jeg! Men det er jo helt sikkert noen gode dagmammaer der ute også! Åssen finner jeg dem? Åssen går vi frem for å finne en god dagmamma egentli? Det må nødt å være en med god erfaring med babyer (mini vil være 11-12 mnd når vi trenger dagmamma..), vi må selvfølgelig få referanser - fra fler en 1 person som har brukt henne, og jeg vil at hun skal ha flere barn, sånn at han har noen å leke med.

Noen som vet åssen man finner dagmamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil ha dagmamma så kan du forhøre deg om i vennekretsen, i barselgruppa ol. om det er andre mødre, eller fedre, som heller ikke har fått barnehageplass og som jobber 50%. Da kan dere kanskje passe hverandres barn når dere ikke er på jobb.

En venninne av meg gjorde det slik og det var visst en veldig grei løsning + at du sparer kontantstøtten;)

Skrevet

Gutten min begynte hos dagmamma når han var 9 mnd. Jeg jobber 50 %. Jeg er superfornøyd og han er superfornøyd. Har jobbet sammen med henne før, så jeg stoler 100 % på at hun gjør en god jobb. Det går jo evnt ann å henge en lapp på nærbutikken, og håpe på en god dagmamma. Men vet forresten ikke om jeg hadde turt det.

Jeg har fått barnehageplass fra 1. august, da skal dagmamman også ut i jobb.

Skrevet

Hvor bor du hen?

Blir nervøs når mødre med barn eldre enn mitt eget ikke får barnehageplass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...