Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bestilte time på privat ul i dag da jeg har hatt noen små blødninger (nesten som farget utflod) siden tirsdag.Jeg har ikke hatt smerter og har vært kvalm og trøtt på kveldene Jeg tror selv jeg er ca 6 uker og noen dager. På ul kunne hun kun se plommesekken, så da mente hun at jeg kanskje ikke var så langt på vei eller at det ikke var noe baby der... Jeg fikk rekv. for å sjekke hcg på bl.prøver.. Noen som har opplevd det samme og hvordan gikk det? Kjenner at jeg ikke tør å tro på at det skal være en baby der, samtidig som jeg så inderlig håper det er det.

Jeg skal ta bl.prøver i morgen og på onsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg opplevde det samme forrige mnd, jeg hadde siste mens 31.des så etter en 28 dagers syklus så skulle jeg vært 7+5 uker på min første ul, men har hatt litt forskjellig lengde på syklusene det siste året pga to tette ma`er( tror dei satte kroppen litt i ubalanse) så kunne også være 6+5 (tror jeg kjendte eggløsningen) Men vart satt tilbake enda en uke...så fikk sjokk når det kun var en plommesekk på den ul.. men uken etter var jeg 6+5 og hjertet slo, nå er jeg 10 uker på vei.

Så alt er mulig :)

Det sies jo pluss minus 14dager siden eggløsning kan komme tidlig eller seint.

Det rare med meg er at jeg da testet positivt nesten en uke før jeg skulle..men har en væskefylt sekk til inne i livmoren så legen tror det kan ha vært to derfor tidlig positiv test..

Så nå går jeg her bare å venter på om den vil komme ut eller bli der inne, syns det er litt skummelt å gå slik, fordi den vokser i tritt med babyen. Det positive er at babyen er festet høyt oppe i livmoren og vinket til meg på forrige ul :) den andre posen ligger forann åpningen.

Lykke til med blodprøvene, skal krysse alt jeg har for deg :)

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg skal forsøke å tenke positivt, er jo godt å høre at det er flere enn meg som har opplevd dette på ul og så fått pos. svar etterpå. Uansett skal det blir godt å få sjekket blodprøvene, slik at jeg kan slappe litt av. Jeg har et lite gull som var født i mai 09 så koser meg masse med han. Det jeg kjenner er at jeg vil vite så jeg ikke går og gleder meg over noe som ikke er der...

Så rart med to plommesekker, men det finner de sikkert ut av. Du er snart gjennom den kritiske perioden så hærlig det må være og så gøy at den vinket:)

Skrevet

satser på at det er en liten inni der som vinker til deg om ikke så lenge ;)

men der får jeg jo det som jeg har vært redd for ang meg selv..

for når jeg var i tyrkia, fikk jeg en liten blødning, og vart da lagt inn..

i sjokk og etter beregninger fra legen min var jeg da 9 uker, men hadde ikke vært på ul for å sjekke..

da sa de bare at det var en tom plommesekk og at jeg hadde hatt en bo..

og la meg i narkose for utskrapning dagen etter..

tenk om jeg ikke var så langt på vei?? og at jeg noen uker senere hadde sett en liten baby?? ææsj! begynner å grine jeg nå.. skulle i såfall hatt en liten baby i mine armer nå eller om ikke så lenge!

de sjekka ikke hcg eller noe.. så om jeg hadde fått en liten blødning uten smerter så hadde jeg jammen meg det venta til jeg kom hjem til norge!! det var bare 3 dager før jeg skulle hjem i tillegg!!

Skrevet

det var foresten IKKE meningen å skremme deg!!!

angra med en gang jeg trykte send!!! for ville ABSOLUTT ikke skremme deg!!

sorry :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...