Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Noen som har opplevd noe tilsvarende? Jeg er 19+2 idag, og har en stund vært øm og nesten litt sår i magen, spesielt rett over eller rundt navelen... Men idag har det vært noen voldsomme stikkinger i magen.. Akkurat som om noen stikker meg inne ifra med en strikkepinne... Det er ganske langt nede, litt over på høyre side... Har kjent masse liv i hele dag, så er ikke bekymret for mini, men det er jo ikke noe ålreit å ha vondt selv! Takk til de som gadd å lese, og de som gidder å svare
Lene~mor til tre Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Er plaget med det samme selv og det er ekstremt ubehagelig, blir nervøs av det jeg :/ Jeg har hatt stikkinger øverst i magen over navelen i en uke nå å liker det ikke, tok det opp med legen men han mente jeg ikke skulle bekymre meg over det... Vært mye plaget med det i dette svangerskapet, det har kommet og gått... Jeg er 17+4
LillyLilly Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Plaget med dette jeg også, er 16+5 i dag. Og har vert til legen ang denne stikkingen, fikk beskjed om at det var nok bare musklene i livmoren som strekker seg og når en bikker uke 20 skulle det komme seg. Men er ikke noe digg når du plutselig må stoppe opp midt i en setning og trekke pusten da det kjennes ut som noen knivstikker deg fra innsiden. Men får håpe legen har rett og venter til ca uke 20 med å klage min nød til en lege som ikke hører på det øret...
Liaes Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Det er nokk bare livmora og musklene som strekker seg! Jeg har hatt det til og fra hele svangerskapet og har det nå igjen i uke 24.
Åse❣ Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Samme her, kjentes ut som om noen flår navelen innenifra. Utrolig smertefullt. Ikke kjent noe de siste dagene så håper det er over for en stund. Er visstnok helt normalt... Er 20+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå