Gå til innhold

Må nok forlate dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget en MA i dag, skulle vært 8+4 men fosteret døde for noen dager siden.

Har vært veldig bekymret dette svangerskapet så selv om det er trist så er det litt godt å vite at jeg ikke har vært paranoid, men kanskje ant noe ubevisst.

Nå håper jeg at ikke tablettene jeg fikk gjør at jeg får altfor vondt, men har et lager med smertestillende i tilfelle :)

Og så gleder jeg meg til en bedre middag med rødvin til helgen sammen med min kjære. (gjelder å se det positive så godt man kan ;))

Lykke til dere andre! Husk at sjansen for at det går bra er mye større enn sjansen for at det ikke går bra:)

Så sees vi nok igjen om noen mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så trist å høre :-(

Jeg har tatt de tablettene, jeg tok dem seint på kvelden sammen med smerte stillende. Tok sin tid før blødningene startet. LITT riving i magen, men ikke mye. Ikke gru det for mye til det, det går bra.

MASSE LYKKE TIL VIDERE :-)

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby
Skrevet

Uff, så trist å lese..

Syns det er flott at du greier å være så postitiv oppi det hele, og glede deg over rødvinsglasset til helga:)

Tror også at vi ser deg her igjen om noen måneder!! Masse lykke til, håper den nye spira sitter fort som fy! :)

Skrevet

uff.. trist å høre, men godt de fant det ut så tidlig da!!

Lykke til dere! og nyt den vinen!! :D

Blir lenge til neste gang! :)

Skrevet

Uff, Utrolig trist å høre.. Ble kjempe lei meg når jeg leste det..

Du får kose deg masse med et glass rødvin til helgen.

Sender deg en STOR bamseklem <3

Skrevet

TUUUUSEN TAKK! Det varmer veldig med all omtanke :))

Jeg er ved godt mot, kanskje mest fordi jeg føler at gynekologen på Volvat er så fantastisk med meg og jeg føler at jeg virkelig ble "sett". Og så vet jeg at hun kommer til å følge meg opp ved neste graviditet.. Har jo en gutt fra før hvor svangerskapet gikk veldig greit frem mot slutten. Da ble jeg satt igang pga lite fostervann og lav fødselsvekt. Han er helt 100 % frisk så ingen skade skjedd :) men siden jeg nå har hatt en SA og en MA på veldig kort tid, så kunne det være at det er noe med morkaken min som ikke er helt som det skal. Fra neste graviditet får jeg nok resept på blodfortynnende som forhåpentligvis hjelper litt...

Jeg har som sagt en herlig gutt på halvannet år som har delt ut masse koser og klappet mammaen sin på armen :) Tror nok han har skjønt at mammaen ikke var helt i form idag..

Nå skal jeg bare bruke tiden til egenpleie og slappe av,.. Jeg regner med at jeg blir mer deppa enkelte dager, men det er jo lov å sørge litt også.

igjen, tusen takk for omtanken :)

Skrevet

å nei, så trist! :( Har jo fulgt med på innleggene dine her på barnimagen.com, og syntes det var veldig trist å lese det her. Hadde du hatt mer blødninger nu i det siste, og fant du ut at du skulle ta en tidlig UL igjen? Skulle ikke du vente til uke 12? Grunnen til at jeg spør er jo selvfølgelig at jeg er super redd for MA...

Skrevet

Hei Nsha :)

Jeg hadde ikke mer blødninger nei, men når de varte så lenge som de gjorde med meg så ble jeg så usikker.

Kan nevne at den dagen babyen sluttet å utvikle seg så fikk jeg feber på den måten at jeg begynte å kaldsvette og var skikkelig uggen. Hadde også litt magesmerter noen dager før, men vet ikke om det har sammenheng. Jeg fortsatte å være urolig så klarte ikke å slappe av, så jeg gikk til legevakten (fastlegen hadde ikke tid). På legevakten fikk jeg ikke henvisning som jeg ønsket, men de tok HCG. Den viste grei stigining, men ikke slik som den burde vært. Selv om legene sa at det var greit så klarte jeg ikke å slappe av så jeg bestemte meg for å bestille tidlig UL noen dager senere.

Kvelden før jeg bestilte tidlig UL fikk jeg kraftige menssmerter. Hadde ikke blødning da, så trodde først at det var fordi jeg har vært så stresset/bekymret.

Fikk komme tidlig tidlige UL privat da jeg fortalte om magesmertene og der så vi dessverre at hjertet var stoppen den dagen eller dagen før jeg var på legevakten.

Jeg kan jo nevne det gynekologen min lurer på om det har en sammenheng med at jeg ikke får skikkelige morkaker, og at det er derfor jeg nå mister for andre gang. Har en sønn som ble satt igang og som hadde lav fødselsvekt, muligens pga morkakesvikt.

Tror det er ganske sjelden å miste i MA, men at det føles mer vanlig fordi man leser så mye om det her.

Ønsker deg lykke lykke til :)

Skrevet

Huff!

På en måte syns jeg det er bra at du selv ville sjekke dette ut. At du ikke slo deg til ro med det.

Jeg vet ikke helt hva jeg driver m om dagen. Hadde en dag m blødning på tirsdag, så gikk det brått over.. Overbeviste meg selv med at det sikkert var en SA, men vet ikke helt. Er liksom greit å ta sorgen på forskudd, men veldig skummelt å skulle ta den sjekken for å finne det ut på ordentlig om du skjønner.

Unner deg masse rødvin og kos i helga, og lykke lykke til med neste forsøk!

Skrevet

Huff!

På en måte syns jeg det er bra at du selv ville sjekke dette ut. At du ikke slo deg til ro med det.

Jeg vet ikke helt hva jeg driver m om dagen. Hadde en dag m blødning på tirsdag, så gikk det brått over.. Overbeviste meg selv med at det sikkert var en SA, men vet ikke helt. Er liksom greit å ta sorgen på forskudd, men veldig skummelt å skulle ta den sjekken for å finne det ut på ordentlig om du skjønner.

Unner deg masse rødvin og kos i helga, og lykke lykke til med neste forsøk!

Skrevet

takk Spireline :)

og lykke til med din sjekk - skal krysse fingrene for deg ;)

Skrevet

Ser at oppi all ivrigheten her har jeg postet to ganger.. Tenker jeg har hatt det litt sånn som deg. Litt bekymra og hatt på følelsen noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. Jeg har tre barn fra før og har ikke hatt SA før (så vidt jeg vet om) men det er liksom noe m denne følelsen.. Håper det klaffer for deg snart igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...