Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Heisann,

lurer på om noen har lyst å se om jeg får gutt eller jente? Evt.når du/dere tror jeg får termin?

Jeg er født: 23.12.82

Barnefar: 08.09.75

Menstermin er 27.august, men på forrige UL mente dem 1.september.

Skal på ordinær UL tirsdag 29.mars, så da kan jeg jo oppdattere om det dere ser stemmer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143061081-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære -mtp-

til tross for at 2 tidligere UL'er tydet på at det skulle bli en gutt - så hadde du helt rett: Det blir en Jente på oss <3

Terminen blir stående på 1. september (til tross for at jeg håper på at det skjer litt før da, sånn at det blir augustbaby..) Men du skal ikke se bort ifra at du får rett også mtp. fødselsdato :)

Annonse

Tusen takk for svar, til begge to :) Å tusen takk for gratulasjonene!

Har en nabo som "får inn ting" og hun spurte samboeren min, før vi i det hele tatt visste at vi var gravid - om det var noe "på gang" :)

Hun sa hun hadde fått opp noe med den 22. september, eller august.. hehe.. Så blir spennende å se! Det er en fascinerende og imponerende jobb dere gjør her inne jenter! Nok en gang, tusen takk!

Hvis jeg klarer og husker på det, skal jeg skrive inn igjen med hvilken dato jeg havnet på til slutt :)

• 1 år senere...

Bedre sent enn aldri med en oppdattering sikkert, men min lille datter kom 13.september 2011 - 12 dager på overtid :)

Nå er jeg gravid igjen - og lurer på om noen har lyst å lese meg?

Fødselsdatoene på oss foreldre er den samme som sist (hehe) og jeg lurer veldig på både kjønn og om noen får opp noen dato for termin?

Uansett vil jeg takke nok en gang, til de som svarte meg sist :)

ønsker alle en riktig fin kveld/natt videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...