ispinne Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 hei dere, lurer vel hovedsakelig bare paa naar jeg blir gravid, eller om jeg i det hele tatt kAN bli det? fikk svar fra "mtp" at hun saa mye forvirrende, og stikk i magen, og det stemmer veldig godt i og med at jeg har et noksaa stort myom(muskleknute) i livmoren. fölte egentlig dette bekrefta det jeg har frykta i lang tid, -at jeg ikke kan bli gravid ser dere andre det samme som henne? vaer saa snill aa svar noen! jeg er langt nede for tiden :/
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 koffer tar du dg isje en tur te legen å sjekker dg om alt er okey,?hvis legen sie at du kan få barn så kan du det:)å da er det bare te å prøve,prøv eggløsningstest,men hvis du stresser opp kroppen så kan det ta lenger tid før du blir gravid,
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 hei jeg la kort på deg jeg fikk opp at du er beskyttet mot all form for skade, la alle bekymringene ligge og slapp av og føl deg trygg. Så jeg får sterkt opp at du vil bli gravid i November.
ispinne Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 har time hos gyno paa onsdag, saa faar forhaapentligvis vite litt mer da.
ispinne Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 tusen takk for svar. tar gjerne imot svar fra andre her inne ogsaa! klarte du aa se kjönn?
ispinne Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2011 hvis dere klarer aa see om eller naar jeg blir gravid, kan dere ogsaa se kjönn saafall?
ispinne Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2011 jeg er forresten födt 04.02.88, han er födt 14.07.77 ser dere det samme fortsatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå