babyfeber Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 jeg er i dag i uke 26, å venter en gutt 4 juli. han er til tider MEGET aktiv, men har også roligere dager. for to dager siden var jeg hos lege på svangerskapskontroll, å der fikk jeg vite at hjerterytmen til lille hadde gått ned fre 136 til 128 den siste mnd. han ligger også litt under skjema siden siste kontroll, men det kunne være pga måten han ligger på sier legen. for min lille prins synes det er veldig deili å ligge på ters i magen:P jeg synes nesten ikke at magen har vokst de 4 siste ukene, å det synes jeg er litt urovekkende. jeg er førstegangsfødende å vet ingenting om noe som skjer å hvordan det skal skje. jeg er fulstendig klar over at vi har forskjellige mager å at noen har mindre enn andre... men jeg er litt bekymret for at gutten min ikke utvikler seg riktig! på ul i uke 19 sa de at alt så bra ut med alle mål de tok. noen som har erfaring slik at jeg kan bli litt beroliget??
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har termin 1. Juli og føler at disse siste ukene så har magen vokst veldig mye. Det trenger ikke bety noe som helst, men hvis du er veldig bekymra så ville jeg enten spurt om en ekstra ul eller bestilt en privat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå