Gladmor30 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Går du å venter? spør folk. Går du på overtid? Åh, du så klar ut NÅ! Åh gud, det så tungt ut! Er det lenge igjen? "5 uker", svarer jeg... Åh herlighet såpass! svarer de...det er jo leenge når du går slik. Jeg er full i vann, svææær som ei låvedør (er ellers gjennomsnittlig i vekt), og jeg ser sliten ut i trynet uansett hvordan jeg prøver å stelle meg. Jeg vagger når jeg går pga vond rygg og bekken, så det blir bare korte turer i butikken og div jeg unner meg. Men så MÅ jeg alltid møte på en haug med kjentfolk. SNUFS!! Jeg er sååå fødeklar nå! Og så har jeg nesten 5 uker igjen... hulk. Noen andre som opplever det samme ?
MissZanta Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Hei på deg :-) Her er det litt over to uker igjen, har bekkenløsning, vagger og har skikkelig elefantbein, i tilegg har jeg en stor rund kulemage (2 gangs fødende) og jeg får høre ting som : "Wow, du er svææær" "Sprekkferdig du nå ja" "Har du enda ikke født?" "Går du med tvillinger?" "Sikker på at det bare er en inni der?" osv osv osv men får også høre koselige ting som jeg har en fin rund mage og er fin som gravid :-D
A_K Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Kjenner meg veldig igjen, og jeg har 7 uker igjen..... ser ut som en flodhest, veldig hoven i hele kroppen pga alt vannet, og mister hele tiden følelsen i hendene. håper på fødsel før termin og at ukene går FORT nå.... Lykke til med fødsel og baby
Gladmor30 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Hehe! Huff, godt å høre at jeg ikke er helt alene 7 uker er jo enda lengre enn meg. Jaja...vi har bare masse å glede oss til, hedigvis Lykke til til dere også damer! Plutselig så skjer det
LykkeligmedBabY Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 "nå er det like før du skal kalve" haha, den har jeg fått høre...og jeg har tre uker igjen. Og NÅ først flytter folk seg for meg i køer etc....hehe.
flypapir Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Uff, kjenner meg igjen i denne ja.. Hver gang jeg er utenfor døren føler jeg at folk stirrer. Mange ser på store magen før de smiler medlidende til meg. Da jeg var hos legen for to uker siden utbrøt hun også at "Du har vært stor før altså, men nå var du skikkelig diger!" Må nesten bare le litt av det... Vet jo at jeg er stor. Har gått opp endel i vekt og får store barn (opp mot 5kg). Ikke rart magen er enorm Nå er det hele heldigvis snart over. Termin imorgen, så noe må jo skje om ikke så altfor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå