Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg trenger 30 stk som skal passe til 6-7 jenter og 23-25 gutter. Tenkte de skulle være så korte at jeg kan skrive de på en brei strikk som skal bli pannebånd med fjær på. Indianerbursdag i det fri til 7-åringen min!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Mitt barns indianernavn er "Løpende utgifter"
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Hahaha:)) Passer bra til min også, men det var for langt;))
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Så da fikk du låne lavvoen?? Flott- blir nok en knall bursdag:) Fant en link, kanskje den kan hjelpe:) http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=8297
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jentene: Månestråle Solskinn Regnbue Himmelblå Morellblomst Tigerlilje Guttene: Snikende drage Svaiende ulv Hoppende tiger Hvesende slange Dansende løve osv.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 fjær tipi akuh jojo hiawatha store ørn lille fisk stinky great bear bjørn tja,er dette dumme navn eller skal jeg fortsette?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 de skjønner det ikke likevel:) det er jo bare tull da!lighten up!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Jaaa, fikk låne lavoen med alt utstyr, så nå er jeg kjempeglad og letta!!)) Dette blir nok en super bursdag! Og tusen takk for linken, nå blir det idèmyldring:) Mange bra navneforslag her, jeg skriver og skriver og prøver å finne noe som passer den enkelte:) Tar imot alle forslag, jeg er dårlig på sånt..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Gullhår Vinden Ørneblikk Dansende jente/gutt Silkeflette Ulvefot Ild gutte/jenta
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #12 Skrevet 24. mars 2011 Vet hvem som skal være vinden hvertfall!! Det må være den festlige gutten med adhd som løper rundt og er alle steder på en gang:))
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 Selfølgelig skjønner en 7-åring det. Og kan love deg at slike ting kan bli hengende ved en stund.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 storm snø regn solstråle strålende sol ulende vind leende kråke spurv store sky lilla måne rosa blomst grønne fot lille perle storefot regnbue stjernelill månestøv solskinn snøstorm orkan vårdag springende hund malende katt store høvding tigerlill store bøffel snikende tiger krypende slange hvesende katt urolige elv kanoo fjærpryd leende hyene farlige vulkan dypt vann dette var artig det!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Hei. Vil bare tipse deg ang. navn. Mitt eldste barn var i en slik bursdag en gang. Altså indianertema og alle fikk navn. De var litt større men husker største gutten i klassen fikk et navn som indirekte sa at han var tykk. Husker det ikke nå, men han ble mye mobbet for det i ettertid og kallenavnet ble brukt på skolen også. Så vær litt forsiktig når du velger navn på barna. Var flere foreldre som reagerte på navnene barna hadde fått. Selv om du syns at et viltert barn kan hete noe som gjenspeiler det kan det ligge andre ting bak, og andre kan reagere. Emnet er flott, kan bli ei super feiring. Tenkte bare jeg skulle si fra.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Flott at du sier fra om slike ting:) Jeg hadde aldri kallt denne gutten for "vinden", det var bare en spøk, men jeg kjenner han veldig godt og foreldrene hadde ikke blitt fornærma heller siden de også vet at jeg er glad i han og syns han er en super gutt! Nei, alle skal få bli modige, sterke, tøffe og ha positive kallenavn:) Jentene skal selvfølgelig få være Månestråle og andre vakre drømmenavn. Dette skal være positivt og en kjekk opplevelse! Vi skal ha en seanse med ansiktsmaling og utdeling av fjær rundt varmen inne i lavoen først, så skal vi løpe ut og ughe rundt totempælen:)
Moonfreckle Skrevet 24. mars 2011 #17 Skrevet 24. mars 2011 Morsomt. Minner meg om en chihuahua valp, sort og brun med hvite poter, som vi kalte for 'Hvite sokker løper fort'.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Gutter: Sølvpilen, Tordensønnen, Haukøye, Victorio, Sølvbuen, Cochise, Pionsenay, Lynet, Hauken, Victorio, Falken, Reven, Røyskatten Jenter: Månelys, Fuglesang, Tahila, Chici, Ørnefjær, Stjerneklar, Sølvstjerna, Liah, Delilah, Måne Det er de jeg kommer på nå Anonymous poster hash: 5113a...20f
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2013 #19 Skrevet 17. juli 2013 Kan bare noen få indianernavn og de er dessverre lange (og autentiske): Tatanka Yotanka, Crazy Horse, Tecumseh, Geronimo og Pocahontas...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #21 Skrevet 17. juli 2013 Tråden er over to år gammel. Anonymous poster hash: a75ac...dcb
Mikkemafian Skrevet 17. juli 2013 #22 Skrevet 17. juli 2013 Hva med å la ungene velge sine engne indianernavn? Og kommer med forslag sånn at de skjønner tegningen. Tenker det blir mange fine navn da.. Her i huset hadde det blitt dansende ballettsko, klatrende tiger og minstemor hadde tatt til takke med hva som helst..
Mikkemafian Skrevet 17. juli 2013 #23 Skrevet 17. juli 2013 Tråden er over to år gammel. Anonymous poster hash: a75ac...dcb Pokker!! Lurt igjen.. Slutt med det der!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #24 Skrevet 17. juli 2013 Hiawata Anonymous poster hash: f1d7a...107
Gjest Yzma Skrevet 18. juli 2013 #25 Skrevet 18. juli 2013 Vitsen med å gi tips i en to år gammel tråd..? Vil tro indianerbursdagen er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå