Junifrue Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har så ekstremt forskjellig melkeproduksjon i brystene!! Har mye bedre produksjon i høyre enn i venstre. Lillemor får heldigvis nok uansett då, men nå har hun begynt å favorisere høyre også, siden det kommer lettere på den siden, og da er jeg redd jeg kommer til å miste den lille produksjonen jeg har i venstre... Prøver å alltid legge henne til venstre først og la henne ligge der til hun blir lei, har også prøvd pumping uten at dette har hjulpet noe. Nå er hun 2 mnd og det har vært slik siden hun var 3 uker ca, før det hadde jeg god produksjon på begge sider, hun favoriserte ingen av dem... Har noen andre hatt det slik? Gikk det seg til eller ble det værende sånn? Jeg er jo helt skeiv, sikkert 2 cuper større på det høyre brystet....
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Det er sikkert vanlig. Du kan kanskje jobbe med å få opp produksjonen på det med lite melk etter hvert, selv om det virker som det ikke har hjulpet så langt. Jeg vet ikke jeg.... Min er 11 uker, så er ikke mer erfaren og klok på dette enn du er. Håper det går seg til etter hvert. Jeg har mye i begge, men mye mer i det ene. Faktisk så mye at sønnen min slipper taket med en gang og spytter ut en munnfull, mens det spruter melk over hele ansiktet hans. Så nå har jeg begynt å ha en klut klar, siden det skjer hver gang på den siden.
Lillepusen-78 Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Sånn har jeg det også - mye mer i høyre. Var sånn med eldste barnet vårt også. Da han var ca 8 mnd ville han ikke ta venstre lenger, så jeg ammet et par måneder med kun høyre bryst. Gikk helt greit. Er størrelsesforskjell på mine også, men det gikk jo tilbake da jeg sluttet å amme forrige gang....
Junifrue Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Godt å høre at det gikk tilbake etter ammeslutt da, hadde ikke vært noe stas å være så skeiv resten av livet
tromsøjenta Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har en gutt på snart ti mnd. Da han var nyfødt hadde jeg en tett melkegang i venstre bryst, som jeg aldri fikk opp. Jeg har siden da måttet jobbe mer med å holde oppe produksjonen i det brystet enn i det andre. Men mini har spist fra begge hele tiden. Jeg bare tilbyr det venstre litt oftere enn det høyre:-)
NiT&miniputt Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er ikke skjev på selve puppene, men har dobbelt så mye melk i ene puppen som i andre. Det har holdt seg stabilt dobbelt så mye hele tiden.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde det slik hele perioden jeg ammet, mye mer melk på venstre side. Uansett hvor mye jeg forsøkte å pumpe/amme på høyre side, så kunne det ikke måle seg med andre siden. Må innrømme at selv om jeg sluttet å amme for omkring 7 mnd siden, så er det faktisk fortsatt litt forskjell på puppene. Ikke noe man ser godt selvsagt, men jeg ser det jo selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå