Med Søtepi i magen;-) Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Har en prins som er født 03 August 2010;-) Har til nå hatt en annen liten prins som har "arvet" etter oss. Han er født i November;-) Men no har jeg nok sendt den siste pakken til han. For gutta har blitt like store;-) Til guttens mor ergelse.......Hun har vært superfornøyd med avtalen vår. Jeg har kun tatt småpenger for klea. 5-10-15........ Og så har kjøper betalt porto!! Alle klea er flekkfrie og hele. De har aldri vært i tørketrommel;-) Kontakt meg på mail om det frister;-) Men skriv hva det gjelder, om ikke er det ikke sikkert jeg åpner mailen. Er så mye søppelpost som kommer!! Mvh Siv Anita Mail: [email protected]
Baby Bliss Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Må bare skrive under på denne her!! Er jeg som har arvet og må bare få si tusen takk for alle klær vi har "arvet". Alt har vært, som du sier, flekkfrie og hele... men ikke bare det! Utrolig flotte klær!! Syns det er virkelig synd at gutten min har tatt din igjen!! Hihi... det som har kostet meg mest er jo faktisk portoen! Så om det er noen der ute som ikke liker tanken på å "arve", så går dere glipp av en sweet deal, for disse klærne er i god stand!
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Er du her også;-) Ser jeg har Søtepi i magen enda................hehe;-) Får håpe noen vil overta etter deg no da. Har jo vært kjempekoselig å blitt kjent med deg og dine;-)
Chica2011 Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Det er vel strengt tatt salg av klær om du tar 5-10-15 kroner plagget da, ikke å arve, så passer bedre med en annonse med klær til salgs kanskje. Mye klær til samme pris på Finn, men tviler ikke på at du får solgt det
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 Også derfor står det "arve" for en symbolsk sum;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå