Gå til innhold

Hvordan fungerer egentlig epedural?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 gangs fødende, men hadde keisersnitt forrige gang..kan det sammenlignes med spinal som jeg fikk da? Kan man reise seg etterpå? er det bare en sprøyte og så ferdig? takk for alle svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epedural veit eg ikkje, men epidural fungere ikkje heilt på samme måte som spinal nei.

Epiduralen blokkere signalet om smerte. (ka spinalen gjer, veit eg ikkje.. )

Du får ein slange inn i ryggsøyla som sprøyte inn bedøvelsen (i stedet for ein "shot" med ei sprøyta). På den måten kan dosen regulerast underveges. Har og høyrt frå andre at epiduralen gjerne har blitt skrudd ned når pressriene kom for at du skal kjenna at du må pressa.. eg veit ikkje ka dei gjorde med meg.. eg hadde endelig fått mulighet til å pusta igjen så eg var berre lykkelig.. :)

Ja du kan reisa deg etterpå, men ikkje før det er gått eit par tmar. Eller det vil sei: eg fekk beskjed om at eg måtte bli sittande i senga i to timar etterpå. Om det var pga epiduralen eller fordi eg nettopp hadde pressa ein unge ut ein plass ein ikkje skulle tru det gjekk an veit eg ikkje..

Eg måtte og "bevisa" at eg kunne tissa etterpå. igjen: om det var pga epidural eller pga fødsel gadd eg ikkje å bry meg med.

Eg rekne med begge deler var pga epidural igrunnen.

utenom det kjem eg ikkje på noko som kan ha vore pga epiduralen.. Fekk veniflon i hånda (i tilfelle ein treng rieforsterkande), men eg var aldri kobla til noko drypp. (og når det er sagt: veniflonen var det absolutt verste med heile epiduralen.. eg maste meir på å få den vekk igjen enn på å få ut slangen frå ryggen... )

Skrevet

Okey,så det er en slags liten slange i ryggen da... takk for svar chanel=) spinal er lokal bedøvelse...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...