Gå til innhold

Jente eller guttefølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig jentefølelse! Med nr 1 hadde jeg skikkelig guttefølelse og det stemte, hadde vært gøy om det stemte denne gangen også?

Hvordan er det med dere? Og dere som har født før, stemte magefølelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangsfødene, men er sikker på at det er ei lita tulle i magen min <3

Er ei her inne som sa jeg venta gutt, så blir spennende å se :D

Skrevet

Jeg har skikkelig guttefølelse jeg ;) så det blir spennende å se.. men min intuisjon er ofte på jordet da så :P hehe

Skrevet

Blir spennende å se på UL da :) Når skal dere dit? Jeg skal ikke før om 1 mnd :-/ Smøre seg med tolmodighet :)

Skrevet

skal på UL 8.april ;) da er jeg etter mine utregninger akkurat 12 uker :D men de sier det ofte er for tidlig å se enda?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke :-/ Kan jo høre med de om de ser noe ;)

Skrevet

Jeg har en svak svak guttefølelse, men er egentlig litt usikker. Har blitt spådd både gutt og jente. =)

Skrevet

Førstegangs her, men ganske sikker på at det er en gutt som ligger inni der :) Søstra mi har den samme følelsen.. Vi må nesten ta vare på denne tråden, å sjekke når vi har fått bekreftet hva det er :) Men de ser ikke kjønn så tidlig på UL. Kjønnsorganet til jentene er så hovent ennå, at det er vansklig å skille på gutt og jente.. Men man kan kanskje være ekstremt heldig da. Finnes sikkert noen tilfeller hvor de kan se det mer eller mindre, men kanskje ikke bekrefter det 100%:)

Skrevet

Jeg har skikkelig guttefølelse så jeg blir nok litt satt ut om det viser seg at det er en jente. Blir spennende å se om jeg har rett :)

Skrevet

Jeg har SKIKKELIG guttefølelse og har blitt fortalt av andre og folk her inne at de tror det samme, så nå er det bare å vente og se :)

Skrevet

Er jo veldig tidlig enda, men tror vi får gutt denne gangen : )

Skrevet

Også veldig tidlig enda her (uke 6. - 7.? Får ikke vite termin før UL om en og en halv uke), og er førstegangs, men sitter her å har jentefølelse. Har til og med navn klart! (Til en gutt også da, hvis jentefølelsen var helt på bærtur..)

:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det blir en gutt.

I følge den kinesiske fødselskalenderen venter jeg også en gutt.

Hvis det skulle vise seg å bli en jente, blir jeg veldig overrasket.

Skrevet

Denne gangen er eg ganske sikker på at det er en liten gutt som kjem :)

Skrevet

Jeg har skikkelig jentefølelse, selv om det er veldig tidlig enda. Den kinesiske fødselskalenderen sier gutt...;) Blir spennende å se når den tiden kommer :)

Skrevet

Nr 1: Var helt overbevist om at det kom til å bli en gutt, det ble det.

Nr 2: Usikker, men helte mest mot gutt, det ble det.

Nr 3: Er overbevist om at dette også er en gutt.... har ikke bestemt meg om jeg vil vite det på UL ennå.

Blir det en jente så er det en positiv overraskelse, og blir det en gutt så er det helt topp!

Skrevet

Tror det blir gutt!

Skrevet

Jeg har i grunn ingen følelse... men har ett lite ønske om gutt, i og med at jeg har jente fra før:o)) Men blir glad uansett, bare barnet er friskt så er jeg fornøyd:D :D

Skrevet

Jeg har en jente følelse, men det hadde jeg på gutten også.

Hadde vært veldig koselig med ei tulle, men kjønn spiller egentlig ikke så veldig mye.

Skrevet

Helt klart guttefølelse!

Har gutt og jente fra før og svangerskapene var veldig ulike. Denne gangen er svangerskapet helt likt det jeg hadde da jeg fikk gutt forrige gang. Jeg er vanvittig trett og ser ut til å bli syk bare et virus eller en basill er i 1 mils omkrets... Jepp, helt klart gutt :)

Skrevet

Er nr 4 o magen her, og er ganske så sikker på gutt :) Har to jenter og en gutt fra før, og var skikkelig syk og kvalm hele svangerskapet med jentene, men tipp, topp form med gutten, og er også nå i toppform, har så vidt hatt litt kvalme i 2 uker denne gangen, men det gikk fort over. Dessuten drikker jeg fortsatt kaffe, det klarte jeg ikke med jentene :)

Var også mye mer uren i huden med jentene, denne gangen gløder jeg :)- som sist med gutt .

Er 99.9 % sikker, blir overasket om det er jente, men ikke skuffa !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...