Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hvordan fungerer det? Fikk invilget 20 000 og har bestilt sofa, som jeg betaler 250 kr mnd for.. uten renter, så det er jo helt greit Får man kredittkort i posten, eller er det konto kun på Bohus? Fikk ikke så mye detaljer, hadde med alle barna dit, så de tok litt av fokuset mitt
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Med dette kredittkortet kan du ha en kredittreserve på inntil kr 75.000 kroner tilgjengelig. BohusKonto kan brukes hos alle Bohus-butikker, samt i alle BankAxepts butikkterminaler og minibanker i hele Norge. Betyr dette at det er et vanlig kredittkort? Som kan brukes overalt da med andre ord?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Dette lurer jeg også på! Synes jeg fant lite info på nettsidene deres, kanskje jeg må ta en tur på bohus i morgen. Vurderer sterkt å kjøpe seng, for den vi har faller snart fra hverandre, men har ikke mulighet til å punge ut 15 000 på en gang. Om jeg kan betale det over 35mnd. og ingenting kommer i tillegg så er det jo et knallkupp slik jeg ser det!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Har snakket med dem nå Det er et cresco-kredittkort.. men du får ikke kortet før en stund etter. Bohus ordner kontoen, og da får du en viss kjøpsgrense utifra inntekt osv. Laveste er 20 000 tror jeg.. Så får du kontoen der og kan handle der, og så får du regning fra cresco en gang i mnd. Jeg betaler 250 kr mnd for en kjempefin og stor sofa nå, helt supert! Man kan også betale mer om man vil. Husk at tilbudet går ut 2, april, så ikke mange dagene igjen
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Det er helt vanlig kredittkort, og bruker du det andre steder blir det også beregnet renter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå