Engelen <3 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Da jeg var i uke 26 sendte jeg inn søknad om foreldrepermisjon. Der jeg jobber skal man sende inn søknaden til lønnsseksjonen, og de skal videresende det til NAV med utfyldende informasjon om lønn osv. Nå er jeg i uke 33 og har ikke hørt noen ting hverken fra NAV eller lønnsseksjonen. Skal man få bekreftelse på mottat søknad? Når får man vite hvor mye man får i foreldrepenger og om søknaden er innvilget osv?? Kjenner jeg begynner å bli litt stresset da jeg ikke har hørt noen verdens ting.. Noen som har erfaring med dette, eller som kan hjelpe meg med et svar??
♥lykkelig♥ Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk brev i posten der det sto at søknad var innvilget. Man skal få det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt nav og hørt med en gang, om ikke ringt de som skulle videresende opplysningene dine! Håper det ordner seg
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Venninna mi ringte NAV fordi hun syns det tok lang tid å få svar, hun fikk bekrefta på tlf at det var i orden, og brev i postkassa et par tre dager etterpå igjen. Kjenner jeg begynner å stresse selv, men er bare et par uker siden jeg sendte, så er vel litt i tidligste laget for min del.
Engelen <3 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Snakket med dama på lønnsseksjonen og hun sa at de ikke gjorde noe med søknaden min før nedkomst. Jeg får lønna mi som vanlig tydeligvis så det var ingenting å stresse med. Så jeg får vel stole på det da Ble litt stressa ei stund der når de på NAV sa de ikke hadde mottat noen søknad !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå