Spurven <3 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Og jeg som har tatt tester og de har hatt positiv strek, svak strek, men den var der :-( dette var skikkelig nedsig.
doble Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Så kjipt:( Men kanskje du burde ta en test til når mensen er over. Kanskje det bare er en liten blødning...? Er jo flere som opplever det i svangerskapet. Jeg er innmari skuffet idag jeg og. Tr. kom nå ikveld:( Hadde skikkelig troen på en liten spire nå Lykke til!
Silja81 Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Uff så trist. Føler med deg. Går selv og venter på at mensen (ikke) skal komme. Hadde menssmerter igår og idag når jeg våknet men ingen synlige tegn til mens enda. Er jo bare 5 dager etter EL så det er vel litt tidlig. Lykke til i neste pp. Hvor lenge har dere prøvd?
Spurven <3 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2011 Hei. Vi har egentlig nettopp begynt å prøve. Men jeg visst ikke når jeg skulle ha mensen. Og så tok jeg tre GT på tre dager, og alle viste en svak strek, så vi trodde faktisk at jeg var gravid. Men jeg har no blødd som bare juling så er nok ikke det nei :-( Men vi gir oss ikke før jeg er gravid, dette skal vi klare!
Spurven <3 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2011 skikkelig trist for deg og ! .-( bedre lykke neste gang! skal krysse fingre og tær for at det snart er vår tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå