A og Juligullet <3 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Er det noen her som har erfaringer med mammatightsene fra H&M? Jeg har kjøpt to stk, og begge to REVNET langs sømmen i lårene etter kun et par gangers bruk. De er ikke stramme, kjøpte de ganske stor. De er så gode å gå i, så skulle ønske de holdt! Noen som kan anbefale noen mammatightser her? Er så godt å få strikken over magen. (Samme som på Juli - klubben :-) )
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Har også en sånn tights fra H&M, og joda den har raknet min også, men lenger oppe, på hver side av sømmen i skrittet. Er tynt stoff i de, men meg skjedde det kort tid etter at jeg begynte å bruke denm skulle tro de tålte litt mer. Har ikke gjort noe med den jeg da, bruker stort sett lang tunika eller jakke, så da viser det ikke. Har dessverre ikke tips om noen andre.
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har kjøpt 2 mammatights fra H&M i bomull, og er kjempefornøyd! Jeg bruker dem hele tiden. Syns de er så behagelige å ha på seg. Strammer ikke noen steder. De er faktisk de beste mammabuksene jeg har (og jeg har mange siden dette er mitt 4. svangerskap).
Snømusa2013 Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Har 2 stykker, hatt de i 1-2 mnder og har ingen revninger sålangt :-) Men synes kanskje at stoffet i de er mindre elastisk (skjønn det den som kan) enn i de vanlig tightsene fra HM.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har to, den ene har raknet etter kanskje 10 gangers bruk. Jeg syns de er for løse i stoffet, skulle gjerne vært litt mer spenst og tykkelse.
Tosta <3 Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har 2 forskjellige fra h&m i samme str. Den første jeg kjøpte satt kjempefint på, og var såå fornøyd med den men den rakna mellom lårene etter 3-4 uker:( Da jeg gikk for å kjøpe ny, så kom jeg hjem med en anna type og denne er helt ubrukelig, kjempe stor over magen og sitter ikke fint i det hele tatt! Så er og på jakt etter en god en, sånn som den første jeg hadde. Fikk beskjed om at denne var gått ut av produksjon, typisk!
Lillegull2011 Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Gå tilbake og reklamér på dem som har revnet Stoffet i tightsene kan variere litt fra modell til modell.. Har iallfall merket det med andre tights fra H&M. Har kjøpt en mammatights som jeg er fornøyd med så langt:) Kommer nok til å handle det meste av klær på H&M
mossirose Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Akkurat sånn opplevde jeg det også! Den første jeg kjøpte satt fint, men revnet etter noen ukers bruk langssømmem i skrittet og langs lårene. Den neste jeg kjøpte er i et litt annet stoff og aaaalt for vid i strikken over magen. Isj. Jeg vurderer å se på de fra Boob selv om de er litt dyrere.
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har kjøpt meg en, og den er gode de første timene, men så begynner de å sige! Strikken sklir ned over magen, og da kommer skrittet på buksa langt den på lårene. Kan ikke drive å løfte tunikaen for å heise hele tiden heller... Ser jo passe teit ut! Lite stretch er det også ja! Har vurdert om jeg må gå opp en størrelse, men vet ikke om det hjelper... Men jeg anbefaler noen andre, sorte bukser de selger på hennes. Ser kanskje litt ut som joggebukse, men de er knallgode!! Jeg har 3 stk! Mistet litt fort fargen, men jeg har farget alle 3 hjemme i vaskemaskinen.
MillaCamilla Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Min revnet nesten med en gang på innsiden av det ene låret, sydde sømmen sammen og nå har andre siden revnet. I tillegg så har det kommet et hull i stoffet på låret. Virkelig dårlig kvalitet. Snart ferdig med svangerskapet nå, så den kastes i søpla med en gang barnet er ute...
A og Juligullet <3 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2011 Takk for alle svar! Hører vi har det samme problemet mange. Både med at den revner, og "modell nr. 2" som er altfor vid i strikken over magen iforhold til den første! Jeg bruker nå vanlige tightser fra Cubus, men bretter de ned i kanten for strikkene der er så stramme. Men det er tusen ganger bedre å få det over magen, så skal være på utkikk etter noe lignende som de første på H&M Jeg kommer nok til å handle mer mammaklær på H&M, men ikke akkurat den tightsen ;-) GOD HELG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå