Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Skal kjøpe regnselebukse på nett til ei på 3 år som bruker str. 98 i vanlige bukser, bikker vel mot 104 ut mot sommeren. Hun er ei tynn lita frøken. Skal jeg kjøpe 104 eller kanskje 110? Er så dumt når de blir for korte i rumpa. Om det er litt ekstra lengde i bena gjør det ingenting, men dumt om den blir alt for vid også.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Kjøp noe annet enn troll sitt regntøy. Barnehagen har bedt meg kjøpe nytt da det lekker igjennom selve stoffet spesielt i buksen. Utrolig kjedelig. Det er veldig fint men utrolig dårlig på å holde regnet ute.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Her har trollregnsettet klart seg bra. Min gutt som bruker str. 92 har fremdeles god plass i sitt tøy i str. 86. Tror nok 104 vil være nok.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har mest hørt positivt om det regntøyet, så jeg tester. Takk for størrelsestipset, da bestiller jeg 104 :-) Har nettopp kjøpt et fra Polarn O. Pyret, så skulle den ene være no dritt satser jeg på at den andre duger. Får teste ut hjemme før jeg sender med i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå