Popelko Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Noen gang kjenner det ut som babyen rett og slett skjelver inni der, og jeg ser at magen rister...Hvorfor er det sånn egentlig ? Flere som har merket det ?
mamma til Armand & Even Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 JA. jeg merker ofte. det lurer jeg også på. (:
Popelko Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg googlet det nå, og noen sier at det er babyen som tisser, eller at det kan være at babyen øver på å bevege seg, men at noen ganger går det ikke helt som planlagt, og ender da opp med krampeaktige bevegelser.. Så er vel hvert fall helt normalt da ser det ut til =)
sisten Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Har også kjent dette:0) ble litt urolig for det kjentes ut som lillegutt hadde skikkelig krampe. Har kjent det flere ganger, men slo meg til ro med at dette sikkert var normalt. Godt å se andre også har dette:-))
Nostalgia :) Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Akkurat dette har jeg opplevd flere ganger også Greit å vite at vi er flere, og at det sikkert er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå