RockMyWorld Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hvordan gikk det hos akupunktøren i går?! Merket noe forskjell?
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Det gjorde jeg!!!! Vi kom frem til at det var behov for å bruke nåler som er med å modne - flere enn sist gang - samt at jeg fikk 2 smertedempende nåler! Kjente gode kynnere i etterkant og mye nedpress. La meg 22 og sov kjempegodt!!! Våknet en gang for å gå på do og et par ganger for å snu meg, men sovnet raskt igjen hver gang! Ingen ryggvondt og ingen maserier! Våknet imorges 6.30 og følte meg endelig uthvilt! Deilig!!! Sa til akupunktøren at jeg var klar for fødsel eller fred og da sa hun at vi lar kroppen bestemme! Tydeligvis valgte den fred!!! I dag har jeg fått litt ryggvondt tilbake men ikke så ille og kjenner gode kynnere i ny og ne, men ikke vonde og ikke regelmessige! Satser på at kroppen har blitt puffet over i litt mer effektiv jobbing og ikke mas og smerter som ikke fører noen vei! Glad for det jeg! Søvnen er hvertfall viktig for meg!!! Hvordan er det med deg??
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Det gjorde jeg!!!! Vi kom frem til at det var behov for å bruke nåler som er med å modne - flere enn sist gang - samt at jeg fikk 2 smertedempende nåler! Kjente gode kynnere i etterkant og mye nedpress. La meg 22 og sov kjempegodt!!! Våknet en gang for å gå på do og et par ganger for å snu meg, men sovnet raskt igjen hver gang! Ingen ryggvondt og ingen maserier! Våknet imorges 6.30 og følte meg endelig uthvilt! Deilig!!! Sa til akupunktøren at jeg var klar for fødsel eller fred og da sa hun at vi lar kroppen bestemme! Tydeligvis valgte den fred!!! I dag har jeg fått litt ryggvondt tilbake men ikke så ille og kjenner gode kynnere i ny og ne, men ikke vonde og ikke regelmessige! Satser på at kroppen har blitt puffet over i litt mer effektiv jobbing og ikke mas og smerter som ikke fører noen vei! Glad for det jeg! Søvnen er hvertfall viktig for meg!!! Hvordan er det med deg??
RockMyWorld Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 Å så bra at det hjalp på litt fred i alle fall, så du fikk sovet. Det er jo bare så slitsomt med for lite søvn, og jammen trenger vi hvile nå før den store styrkeprøven!!! Alt bra her også, ingen vondter, men jeg KJEDER MEG!!!! Hadde så mange planer som jeg trodde skulle ta lang tid, men nå er jeg ferdig med alt. Så hva gjør man da?!? I verste fall blir jeg jo sittende rett opp og ned å vente i 3 uker til (skrekk og gru).
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Haha... Kjenner meg igjen ja! Ikke stort å foreta meg nå som alt er klart, og vil ikke begynne på nye håndarbeidsprosjekter når jeg sannsynligvis ikke rekker å bli ferdig med dem! Har også bakt og laget middager for den store gullmedaljen og frister ikke å gjøre mere av det egentlig! Tenkte å begynne på ny bok, men ligger vel i samme kategori som håndarbeidsprosjektene... Samtidig kan det vel være lurt å ha noe en holder på med så kroppen kan koble ut hodet fra å tenke på "Når skjer det?"... Er vel en kjensgjerning at da skjer det hvertfall ikke noe! Kanskje jeg finner frem den boken likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå