Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Husker det fra sist gang også mot slutten...og tenker at det må være hodet som klemmer på nerver eller noe lignende? Er det flere som forstår hva jeg mener. Det kan være ganske så ubehagelig, og det kommer veldig brått...
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 jupp har så utrolig mye av det,våkne på nettene og pgav det.men var på fødeavdelingen pgav bekymring,men di sa at det e bare at ungen komme borti nerver osv.kommer ganske så brått ja:)eg hylte en gang for eg stokk sånt:)kor mange uker e du?eg e 33:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Ja, var det jeg å trodde - at det var nerver. Som sagt hadde jeg det slik med de to andre også...så regnet med det var normalt Men jeg å kan skvette skikkelig å klynke til. Vi har litt vi må tåle som gravide mot slutten Jeg er forresten 36 fullgåtte uker i mårra Lykke til videre, rednasea
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Lykke til med dg og:)isje lenge igjen for dg:)men e du usikker på någe så bare ring fødeavdelingen å spør:)Di e veldig hyggelige og svarer på alt det du spør om:)Jeg var hos legen for någen dager siden og ungen låg klar med hode ned,og livmormunnen min var myk,så nå vente eg bare i spenning på kor tid han komme:)har veldig mye kynnere og di stikningene,nedpress osv,gikk øvetid 8dager med førstemann (48timer med rier)så håpe eg får på tiå denne gang:)har foresten slimproppen din gått?da får du sånn slimaktig rødt i trusa.
Popelko Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har også sånne ilinger, kjennes egentlig ut som jeg får strikkepinner trykt oppi der, kan være ganske ubehagelig , men det er vel helt normalt har jeg skjønt
sisten Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Har ogsā disse ilingene, er svært ubehagelig og kommer helt plutselig. Jeg er 37 uker så dette er nok vanlige plager :0)
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 eg har spurt både jordmor på fødeavdelingen og legen om ka det e,for eg har det så utrolig mye,men får det samma svaret at ungen presser på nervene:)begynner å bli trangt på slutten så då forekomme det:)det e skikkelig ubehageligt,eg tror mange ganger at nå begynne riene:)hehe.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2011 Nei, slimproppen har ikke gått enda her. Med Emma gikk den nøyaktig 1 døgn før vannet gikk - å 10, 5 time etter det, var hun kommet til verden. Håper på et slikt tilfelle nå også
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 vannet gikk isje på meg,det måtte di ta,å slimproppen gikk isje før eg hadde gått ca 15timer me rier,alt gikk så seint,håpe alt går fort denne gang,du var heldig med kunn 10timer,elr 10timer e jo lenge nok det og:)riene e så forsjellige,mange så kan ha rier i någen timer kunn ,å di kan vera ekstremt sterke,på meg så begynte det veldig svakt,så eg la meg bare te å sova igjen,det begynte å bli sykt vondt et par timer før slimproppen gikk,
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2011 Hver fødsel er så forskjellig, ja - med førstemann hadde jeg en lang og slitsom fødsel (28 timer) - som endte med kunstig vannavgang, epidural, drypp og vacuumforløsning. Alt gikk utrolig treigt og jeg ble dønn-sliten. Å så fikk jeg "drømmefødsel" med nr 2, så ikke se mørkt på denne fødselen - den kan bli helt annerledes enn sist! Men er enig - 10 timer er nok det med intense rier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå