Gå til innhold

Dere som allerede er gravide - hvor tidlig kom symptomene?

Anbefalte innlegg

Jeg er kun 9 DPO enda, men har i flere dager hatt masse utflod (helt annerledes enn vanlig), og noen dager nå som jeg har vært sååå oppblåst. I går startet det med skikkelige stikninger i eggstokkområdet (hovedsaklig venstre side). Må da være for tidlig å kjenne symptomer enda? Er vel bare hodet og hjertet som ønsker det så sterkt at jeg innbilder meg disse symptomene (eller at det rett og slett er noe helt annet)? Spennende er det uansett :-) Håper å joine dere på 1.tri snart...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er bare 7 uker på vei og hatt masse stikninger, oppblåsthet og utflodforandringer siden fire dager før ventet mens. Det er mye som skjer med kroppen, og jeg har vært gravid før, inkl 1 MA, så derfor tror jeg magen kom med engang, men stikningene og utfloden kom veldig tidlig hos meg denne gangen. Har du tatt en test da? Første gang jeg var gravid ble ikke testen positiv før uke 7, og denne gangen 7 DPO.

Har ikke testet enda, nei. Er jo fremdeles 5 dager til IKM, så skal prøve å drøye til i helga i hvert fall. Selv om jeg har lyst til å teste NÅ, hehe. Har masse billigstrimler liggende, så tenker nok å svi av noen før IKM :-)

Godt å høre at du har hatt symptomer så tidlig, da er det jo lov å håpe. Og forresten, GRATULERER med spire :-D

Jeg har også vært gravid før (1 fullført svangerskap og div. SA/MA/exu), men husker ikke helt hvor tidlig symptomene kom. Var ikke helt forberedt på pos. test, så tror jeg gikk minst 1 uke over før jeg tenkte på å teste. Da var det vel forstørra, ømme pupper som fikk varsellampene til å ringe.

Jeg fikk symptomer allerede 4 dpo. Ekstrem trøtthet. 5 dpo begynte jeg å få vondt i puppene, og det fortsatte frem til 9 dpo ca. Murringer i magen hadde jeg siden el, men det konsentrerte seg mest på høyre siden fra 9 dpo. 10 dpo testet jeg positivt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...