Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Del Skrevet 24. mars 2011 God morgen jenter:) Jeg skal bestille time til ultralyd nå. Er 15+5 i dag. Når bør jeg bestille time? Har takket nei til orinær ultralyd, da jeg heller vil gjøre det privat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Del Skrevet 24. mars 2011 Ordinær UL pleier å være mellom uke 17-20. I forrige svangerskap var jeg på UL en gang i mnd, var veldig fine bilder hver gang fram til ca to siste mnd, da begynner det å bli trangt og vanskelig å se. Hvorfor takker du nei til ordinær UL? (bare nyskjerrrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Del Skrevet 24. mars 2011 Har hatt litt dårlig erfaring med det offentlige. Har gått til privat lege og er kjempe fornøyd med han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Del Skrevet 24. mars 2011 Fint du har lege du er fornøyd med:D Du kan sikkert ringe å høre om når de anbefaler deg å ta UL:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #5 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei hei Jeg har allerede vært på privat UL. Var der i uke 13+4 Var en fantastisk opplevelse! Skal på ordinær UL 5 mai, da er jeg 19 uker på vei. Så du kan trygt bestille deg en time nå. Greit å være litt tidlig ute i tilfelle det er litt ventetid hos jordmora. Men det anbefales at du drar på UL i uke 19-20..da kan dere telle fingre og tær og se om alt er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå