Gå til innhold

Er så spent på vekten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns plutselig den begynner og gå litt fort oppover, å er så spent på hva jeg ender opp med til slutt, og hva jeg evt sitter igjenn med etter fødsel. Å om jeg får ammet, er så mye rare ting man tenker på nå som man går gravid. Snart inne i uke 31!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken terminkalkulator skal jeg gå ut ifra, for her og på babyverden viser de forskjellige, ennå terminen er da satt til 4.juni.2011 :)

Noen som veit?

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 4.6 :) (menstermin 27.5).

Jeg følger legens beregning og er da 29+5 i dag.

Her har vekta også gått relativt raskt oppover, var på kontroll i dag, har gått opp 9 kg til nå. Legen sa det er helt ok!

Skrevet

Sist gikk jeg opp 16kg, og ned 14kg to uker etter fødsel. Ved å spise som en hest, og ikke tenke noe på det. De to siste kiloene satt noen måneder, men det brydde jeg meg ingenting om. Denne gangen har jeg gått opp ca 9kg til nå (er i uke 34), og går sikkert opp en del i vann på slutten denne gang også. Det blir som det blir, det er ikke så nøye:)

Jeg tenker også på mye rart om dagen:) er så tung og sliten, så her går det i drømmer om hvor utrolig sprek, sunn og veltrent jeg skal bli når babyen er ute:) hihi, spørs hvis mye tid det blir da, men drømmer om å springe halvmaraton;P også tenker jeg endel på hvilken prevensjon jeg skal bruke! Haha! Nå er det hormonspiral som står på topp;)

Skrevet

Huff, ja jeg har faktisk også gått opp ganske nøyaktig ni kilo, men da var jeg på vekten på mandagen da:P Men håper jeg er der ennå, har lenge ligget på 71/2 kilo, men plutselig så kom det litt ekstra gitt..

Hva er det du venter da, gutt eller jente? :)

Skrevet

Jeg venter gutt :-)

Og du?

Jeg har gått opp 4 av de siste kg på en mnd, iiiik!! Skrekk og gru, håper det stabiliserer seg litt! Går vel litt i rykk og napp. Noe er også vann, så alt i alt er jeg fornøyd ;)

Skrevet

Jeg venter gutt denne gangen, jente sist:) Jeg synes virkelig ikke det er noen grunn til å bekymre seg for vekten, man skal jo gå opp endel, og du har ikke gått opp mye. Normalområdet for vektøkning er stort, og det er ikke vits å sammenlikne med andre. Det går seg så fint til etterpå, når man har nok å gjøre med baby:) og ja, vektøkningen går i rykk og napp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...