Gå til innhold

Smale springbrett i alle vinduer. Hvordan kan jeg pynte?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe oss nytt hus.

Men her er alle springbrettene for smale til pynt. Tror jeg.

(Har ikke vært på visning enda - men der er ikke pynt i et eneste vindu)

Hva kan jeg evt pynte de opp med da?

Tomme vindu blir jo kjedelig. Hvertfall i stue og kjøkken.

Finnes det noen unge kule hengelys, eller kanskje hengende krukker til planter som ikke skriker "bestemor"? Hehe.

Slik de som bor der har de nå ser det nesten kult ut at vinduene er tomme! Skikkelig gjennomført interiørbladstil.

Men. Jeg hadde ikke orket å bodd så klinisk rent, og jeg tror jeg ville savnet pynt i vinduene slik jeg har det i dag :P

Mulig der er litt bredde da. Slik at det feks går ann med høye lysestaker.

Trenger gode tips før vi drar på visning :)

Fortsetter under...

Det er vel vinduskarm du mener, ja? :-o Og, springbrett har man ikke i basseng, Amarie, det er stupebrett, det. :-)

springbrett

subst. n springbrett () ['spɾiŋbɾet]

1 fjærende brett til å ta sats fra

Turnerne brukte springbrett.

2 posisjon som fører videre, mellomstasjon

Foreningen var et springbrett inn i politikken.

Hva med å sette opp større karmer da? Har samme problemet her, tenkte bare kjøpe hylleknekter og skru under vindu, eller evt bare lime på, et bredt, hvitt hyllebord, så vips! har vi bredere vinduskarmer til å sette blomster e.l i! (vel og merke etter at yngste er stor nok til å la sakene mine være i fred, det er ikke tilfelle akkurat nå....:-)

Annonse

Med vinduskarm tenker jeg på det som er rundt vinduet. Treramma. Særlig den som er på vindu en kan åpne.

Men, kjært barn har nok mange navn.

Har hørt andre kalle springbrett for annet også; vindusforing, pottebrett etc ;)

Huset er "nylig pusset opp", så jeg tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det i frykt for å ødelegge den fine tapeten og de nydelige listene rundt.

Jeg får heller bare finne meg alternativer :)

Vi har hverken bred vinduskarm eller springbrett under vinduene våre i stua eller kjøkkenet.

Men har kjøpt noen telysglasskuler som henger i en "snor" fra gardinstanga i vinduet. Kjempefint.

Vi kjøpt på Indiska, men har sett på Black Design også...

Vinduene er så store også at de ender ca 40 cm over gulvet, så en stor fordel nå som barna er små... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...