Piny Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Uff... frustrert nå... venter i det uendelige på svar fra nav. Vi har skikkelig problemer med å få råd til sommer klær til tulla, vi har en jente med medfødt problemer som har kostet oss skjorta i vinter venter på svar ang grunnstønad. Vi er nødt til å kjøpe ny vogn for å få plass til tulla og alle mulige andre ekstrautgifter, leser tilbudsaviser som en gal og vet ikke hva annet å gjøre vi må jo kjøpe klær til sommeren og hun kan jo ikke ha på seg klærne fra nå. Synes folk legger ut brukte klær så innmari dyrt på finn men er kanskje bare jeg som har sååå lite penger at jeg synes alt er dyrt. Men har DU noen klær i str 68-74 liggene du kunne tenke deg å gi bort eller selge for en mindre sum håper jeg du sender meg PM eller svarer her!! gud for et rotete innlegg, beklager. Vanskelig å holde hodet klart om dagen..phu
duracellmamma Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei . . hadde jeg hatt en jente skulle du fått klærne til trollet mitt. .
pifi med tre nurk Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har en datter som nå er 2,5 år..og hun har en lillebror så jeg trenger jo ikke hennes gamle klær til han. Nå har jeg gitt bort mye til min svigerinne allerede...men kan du ikke gi meg en dag eller to, så skal jeg lete igjennom det jeg har igjen og se om det er noe i de størrelsene til deg!
Piny Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2011 å så flott tusen takk for at du orker det!! alt hjelper :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå