mer enn bare mor Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei jenter.. Nå begynner jeg å bli gal i hodet av alle tanker som svirrer rundt.. Kanskje det er noen der ute som har erfaring, kan berolige meg eller gi meg info på en eller annen måte?? Har målt HCG tre ganger: 6+4: 30 000 7+0: 36 000 8+0: 49 000 Dette er jo langt fra en dobling, men gynekologen sier at stigningen på de to første var helt fin. Fastlegen mente derimot at det var en lav stigning på de to første, som altså var negativt. Ingen av de har kommentert den siste målingen. Jeg hadde UL når jeg var 7+1 som viste hjertet slå, og fosteret så fint ut. Ble satt tilbake 1 uke (jeg trodde jeg var 8+2), men jeg var i utgangspunktet usikker på sykusen min pga en SA rett før jeg ble gravid. jeg har nå gått med små blødninger (på papiret) i over to uker, og det er både brunt og friskt blod. Hvordan skal jeg klare å slappe av og tenke at dette blir det baby ut av? Jeg er hele tiden nervøs for en MA - men hvor vanlig er det egentlig? Jeg har jo sett hjertet slå, men over alt leser jeg at hvis man ser hjertet slå i uke 8 så lover det bra.. men hva med ukene før? Kanskje virker jeg helt paranoid her, men det stresser meg at jeg har slike små blødninger, og jeg klarer ikke å glede meg over denne graviditeten slik jeg gjorde med førstemann..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143057564-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull38 Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei! Jeg svarte deg på første tråden du hadde her. Hadde også klippet ut et avsnitt til deg om hcg, og at det på nåværende tidspunkt ikke skal doble seg. Det stiger jo jevnt. Bry deg nå ikke om hva fastlegen sier og stol på gynekologen som sier at alt er ok. Fastlegene kan ikke så mye om dette. Fastlegen min påstod at mitt var alt for lite på testdag, men det brydde ikke jeg meg om, for gyn hadde sagt at det var helt fint. Men han innrømte jo at han ikke kunne det så godt heller. Det er mange her inne som har hatt kraftige blødninger lenge, og alt har gått bra. Du har hatt små blødninger og har sett liv for ikke lenge siden. Vet det kan være vanskelig, men slapp nå av. Uke 8 er ingen garanti uansett. Jeg mistet i uke 10. Bestill deg en time for ultralyd hvis du er usikker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143057564-trenger-r%C3%A5d/#findComment-143058186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mer enn bare mor Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2011 hei, og takk for svar Ja, jeg skal bestillle meg en time til Ultralyd og håper at det kan roe meg ned litt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143057564-trenger-r%C3%A5d/#findComment-143058635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå