Gå til innhold

Noen som har erfaring med MOUNTAIN BUGGY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe Teutonia S3, men nå har jeg lest meg opp og blitt usikker. Jeg vil gjerne ha en vogn jeg kan gå på grusveier med da jeg vil benytte meg av byfjellene. Jeg tror også jeg vil ha en trehjuling, men jeg VET jo ikke hva som er best da jeg er førstegangs. Den trenger heller ikke være gigantisk siden jeg kommer til å frekventere kafèer også, ikke bare fjell.

Noen som har noen gode råd til en forvirra sjel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Simo, emmaljunga og bugaboo og har endt opp med en OTH Mountain buggy. Jeg er kjempe fornøyd...er en drøm og kjøre, og lillegutt sitter godt i vogna, og den har god og lun liggestilling.

Eneste ulempen i sportsdelen er at man ikke kan snu den mot deg, men har hatt en liten nyskjerrigper som ikke vill sitte mot meg i bugaboo'en heller, så det har ikke vært noe problem!

Har ikke prøvd bagdelen selv, med det er enkelt klikk på system, og man kan også bruke bilstol på understellet.

Er noe lang sammenlagt, men lett og få inn og ut av bilen sier de..

jeg har en annen vogn (bugaboo bee) til bilkjøring :-)

vogndilla jeg nei...

Skrevet

Hehe, tusen takk for ekspertisen din, jeg skjønner at du er proff :o)

Jeg skal ta en prøvekjøredag på vognbutikken men avkryssningsskjema tror jeg, det er så mye å huske på! Synes det er litt negativt at sportsdelen er fravendt, men visst h*n ligner sin mor er peoplewatching av stor interesse:)

Skrevet

Jeg har også mountain buggy, og er fornøyd, jeg valgte den pga den lave vekta, noe som er en stor fordel når du skal trille i bratte bakker, løfte inn og ut av trikk og tog, opp trapper osv. Du må definitivt ta med vekt i avkrysningsskjemaet ;-)

Litt negativt i starten at sportsdelen er fravendt, men det gikk seg til hos oss. Bagen virker liten, men tror ikke innvendige mål er stort annerledes enn de andre trehjulingene. Ellers kan jeg nevne at kalesjen, spesielt på sportsdelen, er litt kort og skjermer dårlig for sola, men det er visst forbedret på de nyere modellene?

Vi kjøpte vår brukt, den er nok 2004-modell og er GODT brukt, men slitasjen er kun utenpå, virker som om kvaliteten er super. Skal bruke den til nestemann også. En annen fordel er at de holder seg godt i pris, dersom du ønsker å selge den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...