Gå til innhold

mtq, lager en ny tråd her eg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klippet dette ut fra den lange tråden din og limte det inn her:

Hei :-)

ser du flere barn på oss?

Meg 270881 Han 031183

tusen takk :-)

En av hver og en engel

får opp 3 barn men at det er noe som ligger å hindrer for det 4 barnet...

Som om den er der men blir ikke sett... En gutt som gjerne vil men ikke blir tatt,sett eller hørt.. Men aner ikke hva det skal bety..

-mtp-

Tusen takk for at du ville se på meg :-)

Det fjerde barnet som du ser er nok englegutten vår <3

Har fått høre av andre at han er rundt oss hele tiden.

Får du opp noe om når eg blir gravid/barnet blir født? Og evnt kjønn?

synes du er kjempe flink!

Klem :-)

En av hver og en engel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) får opp en gutt til.. er dere prøvere nå? tror det er noe som hindrer at dere/du blir gravid nett no....

At den dere mistet føler han blir sotte ennå mer til side.... Det har ikke helt gått opp for han (var det en gutt) at han ikke er med dere på den måten lenger.....

Dere må gi han litt mer omsorg og kjærlighet for du blir gravid igjen....

Snakk med han, la deg er bilde (vet ikke kor mangen uker eller kor gammel han var da han døde)... Snakk masse med han jo mer dere snakker og tenker på han dess bedre forsvinner han over på den gode siden og gir det "lov" til å bli gravid igjen .. :)

Skrevet

Vi er ikke prøvere enda, men blir det nok iløpet av året....

Det var en gutt vi mistet. Eg var 17 uker på vei da det skjedde. Var 4 år siden igår :-( Eg tenker på han hver dag og snakker ofte om han med sønnen min på 5.

Skrevet

Vi er ikke prøvere enda, men blir det nok iløpet av året.

Det var en gutt vi mistet. Eg var 17 uker på vei... Det er 4 år og 1 dag siden. Eg tenker på han hver dag og snakker ofte om han med sønnen vår på 5. Var mye flinkere til snakke med han før...har ikke vært så flink til det i det siste...

Skrevet

Ser du forresten noen ang jobb til meg fra høsten? og ser du om vi kommer til å finne en plass å bo der vi har lyst? (skal mest sannsynlig flytte til høsten)

Skrevet

kan du plinge på i morgen? er ikke helt i slag i dag:(

Skrevet

Det skal eg gjøre :)

God bedring! :)

Skrevet

tusen takk :)

Skrevet

Hei! :-)

Får du opp noe om fødselen?

Gutt eller jente?

Når fødsel i forhold til terminen?

Har 2 terminer som er 25 april og 28 april!

Født 11.05 67

Skrevet

får opp gutt på deg og over termin gå du....

Skrevet

Spennende! :-)

Takk for at du tok deg tid! :-)

Skrevet

Opp :-)

Skrevet

sorry eg ikke fikk svart i går :( var ikke i strøk så ble en tidlig lørdags kveld på meg :P kl 8 var eg i sengen rett etter at unga var lagt seg :P

Får opp at dere flytter i august?!? Kansje dere finner huset dere har lyst å bo i for resten av livet da... Men kan se mer i morgen no våknet nett yngste datteren her :( kommer inn i 7-8 tiden i kveld så ser på deg først da :D

Skrevet

Helt iorden. Trenger ikke unnskylde deg :)

Er august vi skal flytte vist vi bestemmer oss for det ja...og det heller vel mest den veien ser det ut til :) Hadde vært veldig gøyt hadde vi funnet det perfekte huset :) Har sett på et hus som nok kunne vært drømmehuset, men det ligger litt for avsides til( har ikke lappen) og litt for nærme svigermonster :/

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Opp igjen :-)

Skrevet

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...