Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Fakta er jo jeg har ikke bil,ikke serfikat en gang å vist det er ett stykke å gå å det regner å pøser ned,er ikke særlig fristendes da for mitt barn skal fryse å bli våt.Skal jeg fortelle denne sannheten eller dikte opp noe?Hva ville dere andre ha gjort?Kjenner ingen av dem andre.
Hikken Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Så fordi du er lat skal ikke ungen din få gå i bursdag? Regntøy og evt. en vogn hvis det er for langt for barnet ditt å gå løser mye.
mT3 Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Hold deg til fakta, så kan det jo hende noen som alikevel kjører forbi dere tilbyr skyss. Dumme unskyldninger blir ofte gjennomskuet, og kan føre til att de andre foreldrene får problemer med å tro på deg ellers. (noen av barna blir jo kanskje klassekamerater med ditt, og vil bli med hjem o.l) Ellers er det jo godt mulig å kle barnet så det ikke fryser eller blir vått.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Ville gjort det jeg kunne for at barnet mitt skulle komme i selskap. Selv om jeg ikke kjente noen og er ukomfortabel sammen med folk jeg ikke kjenner. Men vet at lille elsker selskaper og er veldig sosial, i motsetning til meg. Så ville ikke snytt han for litt moro pga meg selv. Regntøy finnes for at man ikke skal bli våt, kle på nok under så blir han ikke kald... ta sykkelen, hør om noen kan kjøre dere, eller ta taxi.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Etter språknivået ditt å dømme er du ikke født og oppvokst her, og kulturelle forskjeller kan kankje forklare hvorfor du spør som du gjør. I såfall, følg rådene fra de andre her om å kle barnet godt i regntøy og noe varmt (ull varmer best), hent tidliger fra barnehagen/sfo og ta det som en tur, eller nevn dilemma for noen andre gjester med bil som kankje forbarmer seg. Om du er født og oppvokst her og har prioritert å bruke penger på annet enn sertifikat og bil med begrunnelsen om at man kan kjøre mye buss og taxi for det det koster å ha bil og sertifikat: Ja så ta den bussen eller taxien og slutt å klag!!!!
<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Må bare si at jeg syns dere svarer frekt på dette inlegget. Hun er jo bare interessert i å høre hva dere ville ha gjort i dette tilfellet. Hva med å skrive et inlegg der dere forteller hva dere ville ha gjort, å ferdig med det. Skjønner ikke påenget med å disse spydige komentarene. Hvis jeg hadde vært i hennes situasjon så ville jeg kanskje ha prøvd å komme i kontakt med de andre mødrene for å finne ut om de bor i nærheten slik at de kan kjøre sammen til selskapet, hvis ikke det går så ville jeg ha kledd godt på barnet og tatt buss eller gått til selskapet, hvis det ikke hadde vært for langt unna.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Vel,det er da ingenting galt med språknivået til HI.. Men du derimot bør lære deg at det skrives kanSkje!!
<3tobarnsmor<3 Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 D er jo akkurat dette jeg mener, hvorfor være så ufin!?? Rett å slett barnselig. Men gidder ikke å bruke mer tid på det, og forøvrig så skrev jeg kanskje riktig!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Min kommentar var til vedkommende over deg.....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Hallo for noen svar. Helt utrolig være så hormonell grunnet ett spørsmål. Hvordan svare dere deres 3 åringer om de spør om noe ,SKEPTISK. Om du ikke har så lyst dra så bare si du ikke kan. Personlig ville jeg nok gått, tatt bussen eller taxi.
Maya:-) Skrevet 1. april 2011 #13 Skrevet 1. april 2011 Hvis barnet ditt har lyst til å gå i selskap og dere ønsker å få besøk tilbake hadde jeg nok forsøkt å få det til på et vis. Nå er jeg selv glad i å gå så hadde kledd på meg selv og barn godt med klær (dersom været tilsa det) og tatt bena fatt. Ev tatt bussen dersom det er et alternativ. Ville ikke diktet opp noe det kan lett ødelegge for deg og barnet ditt senere, også får du mulighet til å bli kjent med noen av de andre så neste gang kjenner du noen :-)
lille sprelle Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 Man kler på seg skikkelig med klær og har pentøyet under - så går man en koselig regnværstur med hopping i søledammer på vei til selskap! På vei hjem er det greit å få løpt av seg "sukkeret" som er servert i barnehagen! Trøtt og fornøyd unge når man kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå