gulda Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Begynt å få litt stikkinger. Ikke så mye, men kan komme brått og gjøre det vanskelig å f.eks gå. Har bekkenløsning, men dette føles som om det ligger i skjeden, nærmest. Men bare 32 uker i morgen, så litt tidlig for modning? 2.gangs, så litt tidlig for at hodet fester seg?
Mai2011:) Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Dette har jeg også! Kommer bare av og til, men kjennes ut som nålestikk liksom. Spesielt når jeg er sliten, og ligger å hviler. Aner ikke hva dette kan bety, men regner med at det er vanlig? er førstegangs jeg da, i uke 33.
Frøken Tredjegangs Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Ååååå slik har jeg det også, er i uke 32! Kan ikke huske at det har vært stikkinger så tidlig med de to andre!! ) Noen som vet?
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Eg var på fødeavdelingen for eg var bekymra pgav stikkningene eg hadde,men det e bare fordi hodet te barnet presser på masse nerver,spurte og om hode hadde festa seg,men det var litt for tidligt sa jordmoren,eg e foresten i uke 33:)er 2gangs fødene eg og,men e lenge siden sist,2001.så føle meg som første gangs fødene:)
kine38 Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har det også. Hadde ikke dette sist. Andregangs og 34 uker. Kjent det noen uker nå, spesielt når jeg er ute og går og får kynnere.
gulda Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2011 Da er vi iallefall en gjeng som opplever det, og det høres jo ut som det er normalt. Med nummer en kjente ikke jeg heller stikkinger. Ikke kjente jeg en eneste kynner, heller. Ikke en gang slimproppen merket jeg, så fødselen kom ut av det blå! Denne gangen er ting anderledes, ja.. )
Mai2011:) Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Jeg var hos legen i dag, for fikk plutselig masse vann i føttene og hendene i går kveld. Rett etter jeg hadde disse stikkingene. Fikk påvist en kraftig urinveisinfeksjon nå. Kan være litt pga stikkingene nede i magen for min del. Så nå måtte jeg være i ro, og ha føttene oppe i høyden.. Glad for at det ikke var svangerskapsforgiftning!!
rednasea Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 bra du isje hadde svangerskapsforgiftning:)tid du har termin:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå