Gå til innhold

Slimpropp, modenhet og kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg 1 dag over termin og på kontrollen i dag var den tappen mykere med ho kunne ikke få en finger inn for å strippe. Slimproppen gikk i går og jeg har hatt ganske kraftige kynnere siden. Jordmor hadde ikke stor tro på at fødselen kom til å komme med det første:(

Er det noen her inne som har opplevd det samme? men at fødselen begynte av seg selv? har så lite lyst til å bli satt i gang!! da de fleste sier det er mye vondere å føde pga riene blir så vonde og tette??

Trenger bare et lite håp! Merker at jeg tar lettere til tårene i dag etter den beskjeden og at jeg sliter med å ha det greit!

Var liksom ikke sånn jeg trodde det skulle bli mot slutten!!! Jeg vil ha rier nå, uansett hvor vonde de er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen min gikk over to dager og fødselen startet den tredje så det er fortsatt håp for deg, hehe :) Guttungen kom 3 dager før termin. Det er et godt tegn at tappen er mykere for da modnes det jo :) Drikk bringebærblad te eller ta kapsler, det skal visst hjelpe:) Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svar:) i dag kom det en enda større slimpropp med sånn brune striper i! så noe skjer hvertfall!!! krysser alt det er å krysse for å slippe igangsetning!!:)

jeg tar bioglandin tabletter også satser vi på at sexen hjelper;)

Litt gladere i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...