eniiiits Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Da var jeg 1 dag over termin og på kontrollen i dag var den tappen mykere med ho kunne ikke få en finger inn for å strippe. Slimproppen gikk i går og jeg har hatt ganske kraftige kynnere siden. Jordmor hadde ikke stor tro på at fødselen kom til å komme med det første:( Er det noen her inne som har opplevd det samme? men at fødselen begynte av seg selv? har så lite lyst til å bli satt i gang!! da de fleste sier det er mye vondere å føde pga riene blir så vonde og tette?? Trenger bare et lite håp! Merker at jeg tar lettere til tårene i dag etter den beskjeden og at jeg sliter med å ha det greit! Var liksom ikke sånn jeg trodde det skulle bli mot slutten!!! Jeg vil ha rier nå, uansett hvor vonde de er!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Slimproppen min gikk over to dager og fødselen startet den tredje så det er fortsatt håp for deg, hehe Guttungen kom 3 dager før termin. Det er et godt tegn at tappen er mykere for da modnes det jo Drikk bringebærblad te eller ta kapsler, det skal visst hjelpe:) Masse lykke til!
eniiiits Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Takk for svar:) i dag kom det en enda større slimpropp med sånn brune striper i! så noe skjer hvertfall!!! krysser alt det er å krysse for å slippe igangsetning!! jeg tar bioglandin tabletter også satser vi på at sexen hjelper;) Litt gladere i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå