Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei -mtp- :)

Jeg er ikke på topp for tida, så blir fort sliten, og får liksom ikke helt klare bekreftelser på det jeg får fram... men forteller deg uansett det jeg fikk :)

Ser ut til at du blir gravid i juni, med en gutt :) Forlovelse viser seg i mars, kanskje i forbindelse med fødselen? :) Flytting blir nok et par mnd før fødselen, ca januar :)

Har du mulighet til å se på meg? Lurer på kjønn på babyen i magen :) og om du ser noe flytting på oss, evt når?

Jeg: 210779

Han: 220282

Termin: 210911

tusen takk for at du tok deg tid selv om du er sliten.. kjempe snilt :)

Får opp at ei jente som har tatt seg til rette i magen din :)

flytting får eg ikke noe opp på :( men er ganske ny på dette med spåing...

Får opp at svangerskapet kommer til å gå fint og at du har vert gravid 2 ganger før? stemmer det? får iallefall opp tallet 3 så mulig du ender med å få 3 barn tilsammen ...

Tusen takk :) jeg håper kanskje å få vite kjønn neste onsdag, det er veldig spennende for meg denne gangen :)

Ikke rart du ikke får opp flytting nå, for vi tar det litt som det kommer, dvs det kan ta laaaang tid :)

Jeg har vært gravid tre ganger før :) Har en sønn på snart 5 år, og har mistet både før og etter jeg fikk han. Jeg tror egentlig ikke det blir flere barn etter dette, men man kan aldri vite :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...