Gå til innhold

Hurra,endelig har prinsessa snudd sæ:))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da e æ 36 uka og prinsessa har snudd sæ,men vet ikke om det e hodet eller rompa som e ned da enda. Får ekstra ultralyd om ei uke for å se. Men noen snuing blir det ikke nei,det tørr æ ikke. Har ligget i tverrleie i mange uka no. Håpe bare det e hodet som e ned. Noen som har opplevd at babyen har snudd sæ så sent?? E jo mitt 5 barn da,men aldri opplevd at dem har snudd sæ så sent. Som regel vært før uke 30 ja.

Måtte bare fortelle det,for ble jo littt glad hos jordmor i dag da.

Ha en fin dag videre damer:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Satser på at hun ligger med hodet i riktig retning. Akupunktur-jordmoren min sa at de ofte så at man som regel var "bygd" for enten sete eller hodeleie. Noen damer føder bare i sete pga formen på bekkenet, så siden du har 4 barn fra før, så kan jo det gi en indikasjon?

Hos meg snudde lillebror seg for halvannen uke siden, da jeg var ca uke 36, og nå ligger han med hodet ned for første gang siden første UL.

Ha en fin dag du også :)

Skrevet

Min ligger også i med hodet ned nå, hurra for oss som slipper tverrleie!!

LYKKE TIL!

Skrevet

siste man her snudde seg ikke før i uke 39..

Skrevet

SKjenner du ikke om rompa er opp eller ikke? Man får en spesiell mage når babyen har lagt seg til rette. Du ser liksom fosterstillingen veldig godt. ( MEN nå kan det være pga mage formen/livmorformen min da, at jeg ser det veldig godt)

Håper for din del at jenta har lagt seg med hodet ned :) Men når det er sagt, så har du jo født mange barn, så det er sikkert ikke noe problem hvis rompa kommer først :) Lykke til uannsett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...