Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Noen som har tips om hvilke bøker en 1/1,5-åring synes er spennende? Jeg har en baby som elsker pekebøker, men han er bare 4 måneder så greier ikke å se for meg hva en 1-åring liker. Skal i bursdag snart og ønsker å kjøpe en bok. Pekebok, eventyrbok, tegnebok?? Hmm.. Har virkelig ikke peiling på denne aldersgruppen.. Takker for svar
EgG Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Harde bøker med dyr, lyder, ta og føle på bøker og lys.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Bildebøker er spennende. og kanskje de Tassen-bøkene kan vare noe.
fairy76 Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Min lille gullklump på 18 mnd elsker Elias-bøkene. Han er også veldig opptatt av dyr, og bøker om dyr eller gården slår an. Klassikeren den lille larven aldrimett har vært en slager i mange måneder, men den krever en del slafsing og knasking fra den som leser, ellers er den ikke noe morsom.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Åh.. Jeg har prøvd så mange ganger å sette meg ned med poden for å se/ lese i bøker, men han er overhode ikke interessert. Kan han ikke løpe samtidig så er det ikke en aktivitet han liker... he he.. Ser så koselig ut å sitte stille å slappe av med en bok innimellom, men enn så lenge kan jeg bare glemme det.. Han er foresten 16 mnd..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Gutten min er snart 1,5 år og det beste han vet er pekebøker! Sånn har det vært siden han begynte med sin første bok før han fylte året. Han har masse andre bøker også, men det er ingen som kan måle seg med pekebøkene hans.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Min på 15 mnd liker Tassen-bøkene veldig godt, men river konsekvent av de der flappene, så det er kanskje litt tidlig. Men han liker også bøkene om Thomas, og pekebøker med bilder av dyr er helt topp.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Her er det også pekebøker som er det morsomste. Veldig morsomt når hun forsøker å si ordene etter meg;) Ellers er også bøkene om Drømmehagen en stor hit her.
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Her i huset er drømmehagen boka hans en stor hit. Bøker om biler eller dyr er også meget interessante. Bøker med klaffer eller ta-og-føle på er gøy :-) nå vet jeg ikke om du kjøper til gutt eller jente, men dyr slår vel som regel an?
AussieAnette Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Larven Aldri Mett.. Den er stas her hos min 1,5 åring hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå