Metti er håpefull Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 når var det du sko te gynekologen ?? Heier på deg
Happy87 Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jeg skal imorra.. Er så utrolig spent.. Håper virkelig at jeg kanskje kan få pergo eller no slik at jeg iallefall kan få begynt å prøve.. Nå har du og Cryst@l kommet dere over på 1.tri så nå håper jeg at jeg kan følge etter dere snart.. Kos deg masse med spiren og gratulerer så mye nok en gang.. Send gjerne litt babystøv til meg;)
Metti er håpefull Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2011 ÅÅ blir spennede høre ka du finne ut i morgen !! Er nok stor sjanse for at du får pergo eller noe sånt ja.. Koss var syklusene dine før du begynte på p-piller Sender masse babystøv te deg
Happy87 Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 For en fantastisk dag!!! Ja, jeg har pco, men jeg har nå fått provera og dobbel pergokur i første omgang.. Hvis ikke det går så blir det trippel kur neste gang.. Nå blir det fart på sakene:) Endelig!!! Endelig fikk jeg svar, jeg ble tatt på alvor og jeg får hjelp..
Metti er håpefull Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 Så deilig da happy !!!! Endelig fikk du svar og et behandlings opplegg. Ska du ta provera og pergo samtidig ? Da kan det virkelig bli fart på sakene .. Du ska se spiren sitter nå !!! * håpe håpe *
Happy87 Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Skal først gå på provera for å få tr og på dag 4,5,6,7 og 8 i den kommende syklusen skal jeg gå på dobbel pergokur.. Så nå kan det fort bli fart på sakene:) Håper jeg kan følge etter deg ganske snart.. Krysser fingrene for meg selv:) *håpe håpe*
Metti er håpefull Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2011 aha sånn ja .... Da har eg virkelig tro på at det ska skje noe Var det på ul gyn så at du hadde pco ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå