Gå til innhold

Sammenbrudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ufattelig sliten å går på reservegiret for ungene her først å fremst å helt sist meg selv som jo er vanlig med flere barn.

Har to barn fra før og en nyfødt som slettes ikke er så velvillig til å sove spesielt på dagene.

Jeg ammer nærmest hele tiden å har måttet prøvd med litt mme men dette uten noe spesielt hell siden det tydeligvis er kosen med brystet som roer ned ungen.

Smokken går heller ikke an å bruke til tider så dette er frustrerende.

Samboer er bortreist på reisejobb, reiste for noen dager siden så her har jo alt skjedd denne siste tiden.

Jeg fikk betennelse etter fødselen så går på medisiner for dette å sliter med sterke smerter, største barnet har fått skarlagensfeber med utslett så her er det medisiner, passe på at hun får i seg nok væske siden ikke spiser stort å at ikke de andre to (Spesielt ikke den nyfødte) får noen symptomer (Feber etc)

Jeg sover lite, nærmest mistet apettitten men spiser på trass litteranne når får tid.

Knakk helt sammen her isted for jeg kjenner at jeg ikke makter mere nå å ikke vet jeg hva jeg skal gjøre heller.

Jeg føler meg rævva!

Måtte bare få utløp for all frustrasjonen her.

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!!!

Hører ut som du har mye å henge fingrene din i. Får å få den lille til å sove bedre evt slutte med kose spisingen så tror jeg ikke jeg har gode råd. Men er du sikker på at han eller hun ikke har vondt noen plasser. Sønnen min var veldig like som babyen din men han sov heller ikke om natten. Viste seg at de øverste nakkevirvlene var skjev på han. Kanskje det kan lønne seg å snakke med en kiropraktor bare for å være på den sikre siden.

Ellers har du ingen som kan hjelpe deg, evt passe ungene en time eller to slik at du får litt tid for deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...