Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har puppenekt nå. Hun er i tillegg tett i nesen, så ikke så lett å få i mat og drikke. Hun tar vann, men ikke så mye. Kanskje 170 ml om dagen. MME har hun ikke fått, og hn har melkeallergi, så har nå gått til anskaffelse av nutramigen, og den er ikke noe favoritt. Hun tar bare noen få slurker. Ser nå at jenta begynner å bli tørr på leppene også. Huff!

Skal til lege i morgen (time avtalt før dette begynte). Men er det noen som har noen gode råd? Har dryppet nesen med morsmelk, men er MENGDER mer snørr i jenta.

Hun er snart 7 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så fortvilende. Bra du skal til lege i morgen, da! Du får ikke i henne noe mer væske hvis du blander litt søtt i da?

Skrevet

synes saltvann er bedre kombinert med nesesuger eller hvis det ikke hjelper kan du kjøpe nesedråper m virkestoff på apoteket.

God bedring

Skrevet

Fikk pumpet meg da. Fikk ut hele 60 ml. Tilsammen. Jaja. Prøvde å gi henne det å drikke, men da tok hun knappe 20 ml av dem. Blandet resten i kvelds grøten, og brukte lang tid på å få i henne alt. Føles ikke så godt når hun ikke engang vil drikke melken som jeg har pumpet til henne.

Men det er litt snodig. Når jeg legger henne til puppen gaper hun litt, men så kommer hun liksom på, etter et sekund, at dette vil hun ikke ha. Spenner hodet bakover og skyver seg unna med begge hendene og sutrer.

Det er jo greit om hun ikke vil amme mer, men føler at jeg stresser med tanken på at hun bør få i seg 4 flasker med ca 200 ml MME i løpet av dagen, når jeg bare får i henne noen slurker, og vann som hun liker drikker hun bare 170 ml i løpet av dagen.

Håper bare det løsner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...