Gå til innhold

Er det noen her inne som liker Joikaboller?

Anbefalte innlegg

Kan såvidt huske jeg har smakt det en gang, spesiell lamme smak eller hva det var..ikke noe særlig godt..

Men kjøpte 2 bokser i går, tenkte å ha til middag i dag..men er litt usikker...syns å huske de ikke smakte noe godt!

Det sto "favoritt" på boksen, så tydeligvis mange som liker de, de hadde de jo når jeg var liten for 20år siden.......

Fortsetter under...

Er ikke akkurat min favoritt. Har nok ikke spist det på hvertfall 25 år.

Er det ikke reinsdyrboller da? Jeg er ikke spesielt begeistret for vilt så derfor er det ikke vanlig på mitt matbord. Foretrekker vanlige kjøttboller da ja.

Annonse

Man enten elsker det eller hater det tror jeg. Da jeg var liten var joika yndlingsmiddagen, vi var helt i ekstase når vi fikk det. Ispedd melk og med rømme til, og grønnsaker selvfølgelig.

Jeg har det hjemme sammen med de to barna mine på 1 og 3 år en gang i blant, en gang i måneden kanskje? Litt opp og ned. De synes det er VELDIG godt. Men innholdet i maten er kanskje litt vemmelig.. best å ikke lese for nøye på boksen..

Mannen min er engelsk, og må nesten spy når jeg lager joika. Så det blir bare når han er ute for dagen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...