car123 Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei:) Jeg sliter veldig med mye bekymring rundt det å være gravid, spesielt om barnet har det bra. Er fortsatt redd for å miste og er snart i uke 16. Jeg har tidligere slitt med sterk helseangst, noe som har kommet litt tilbake nå, da jeg sliter med hodepine. Er vanskelig å ikke tenke at dette er feks hjernesvulst. MEN; jeg er redd barnet mitt vil ta skade, eller at hjerte vil slutte å slå fordi jeg er bekymret, Noen med erfaringer? Trenger noen beroligende ord.
Alida*Englebarn Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei:-) Jeg anbefaler deg å bruke to, tre timer i terapi for å komme litt inn i hva som egentlig plager deg. Det er ikke en sykdom å være gravid og det skjer som regel ingenting som er farlig, det å leve er normalt. Derfor er det viktig at du søker hjelp av fagfolk for å lære deg å fokusere på det som er viktig og reellt i ditt liv. Psykologer kan være utilgjengelig og har ikke alltid en praktisk måte å råde oss, derfor anbefaler jeg deg en psykosyntese terapeut som er fabelaktig på å få deg selv på bane og en hjelp til selvhjelp:-) Lykke til:-) http://www.humanova.com
Lisilis Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Hei Barnets hjerte stopper ikke pga din bekymring,men det vil merke dine følelser,så det vil være lurt av deg å bearbeide dine følelser! Jeg utdanner meg for tiden på deltid som relasjonsterapeut,og syns relasjonsterapi er en veldig bra og omsorgsfull måte å få terapi på, og bearbeide vonde følelser på. Jeg kan anbefale det på det sterkeste! Sjekk ut www.relasjonssenteret.no Du kan også sende meg en personlig melding hvis du vil snakke om dette! Jeg skjønner veldig godt at disse følelsene dine ikke er noe gode å bære på,hold motet oppe,det fins hjelp å få Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå