Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, alt skal man nå lure på;-)

Vi har skikkelig styggevær med vind, snø, fokk og rokk. Så jeg har plassert vogna med sovende mini i garasjen. Men så begynte jeg å tenke på om det kan være noen argumenter mot å sove der... Er det noen som kommer på noen?

Har babysitter som viser gode signaler. Det er ikke så mye vind at garasjen står i fare for å bli tatt av vinden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter kan komme inn, så pass på å ha f.eks myggnetting over. Er det en privat garasje? Så lenge det ikke er mye eksos. og man tar forhåndsregler som om de skulle ha sovet helt ute, så tror jeg det er greit. :)

Skrevet

Mini sover stadig vekk i garasjen.

Ikke noe bil som starter der inne og har på myggnetting, tilfelle noen kryp eller katter viser interesse.

Skrevet

Takk for svar!

Mini sov så godt som aldri før i garasjen. Måtte vekke ham til slutt...

Hadde myggnetting over med tanke på dyr o.l., ja. Garasjen er bare vår, så ingen eksos, nei.

Kom etterpå til å tenke på evt. brann. Vi har jo ikke brannvarsler i garasjen. Men både den og det elektriske anlegget er nytt, så det er vel ikke så stor fare for brann akkurat. Ingen elektriske apparater som er koplet til strøm.

Skrevet

Her i Salten har vi også mye fokk og rokk. Men vi har mye bøtter og spann med div kjemikalier (sånn som mannfolk har vettu) stående i garasjen, så jeg er ikke så gira på å la ho sove i garasjen. Noen som veit om jeg er overhysterisk eller?

Skrevet

Kan du ikke sove inne? Hvorfor inne i en garasje?

Skrevet

Vi har ikke kjemikalier i vår garasje. Kanskje en lukket dunk med spylevæske... Det er god gjennomlufting der også.

Det var ikke jeg som sov i garasjen, fjellsilje;-) Men gutten min sover ikke noe særlig godt inne på dagtid. Har prøvd en del ganger når han har vært forkjølet og det har vært minus 14-15 grader ute og når han har vært syk. Da har han styrt veldig før han sovner og så våknet han etter kort tid. Har prøvd både i senga og i vogna i gangen (og andre steder inne).

Skrevet

Hei:) Ser ingen problemer med at babyen sover i vogna si i garasjen (om du har samme type garasje som oss). Snarere tvert imot.

Jeg bor i samme by som deg tror jeg, et forferdelig vær om dagen:( Har enebolig med garasje, og der har begge mine barn sovet sommer som vinter. Har porten åpen, så er godt med lufting. Babycall på. I tillegg sjekker jeg både i vindu, og ute og ser til barna med jevne mellomrom. Har myggnetting på.

Om sommeren er garasjen sval og deilig. Om vinteren blir det aldri mer enn maks 4-5 minusgrader, selv om det utenfor døren er -10 eller mer..

Garasjen er jo som et soveskur. I le for all vind og ruskevær, regn, snø osv.

Skrevet

Hei Høne_pøne:-)

Hvis du tror du bor i samme by som meg, gjør du antakelig det;-) Synes "aldri" jeg oppdager noen som bor i Tromsø her... Hvor bor du?

Vi har en helt vanlig, uisolert dobbelgarasje. Men det er like kaldt inni den som ute. I alle fall viser temperaturmåleren i bilen det når vi starter den (ikke mens mini sover i garasjen altså, hehe). Problemet i går var jo ikke temperaturen, så da gjorde jo ikke det noe.

I dag er det ikke så mye vind her, så nå sover han på sin faste plass under verandaen:-) Han står veldig skjermet der også, men det holdt ikke mot uværet i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...