Gå til innhold

å hjelpe seg...sjokk !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere mnd trent og prøvd å gå ned i vekt...har stått *stand by*...

trent lippse maskin, zumbaog gått turer, litt situps og armbøyninger...

stusset litt på onsdag av at jeg hadde blitt større rundt magen, så dro å kjøpte en test for å sjekke om jeg var gravid....to streker....

Jeg har gått på pilla, ikke merket noen ting føre nå....

dro til lege, å ble sendt rett på ultralyd...18 uker på vei....helt sykt mye som svirrer i hodet aven sånn beskjed.

har fra før av sander på snart 6 år, Lukas ble 1 år i feb og Tim Andre som er min engel i himmelen...

alt er bra m nurket i magen, det er en gutt =O) =O) =O) termin er 25 august

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OjOjojojoj! Det var litt av en overraskelse! Håper du greier å fordøye det, og glede deg over resten av svangerskapet. Nesten blitt snytt for halve svangerskapet da jo. Gratulerer!

Skrevet

Velkommen inn i overaskelsens verden;) Selv var jeg 20 uker på vei når jeg fant ut at jeg var gravid - på ultralyd av nyrene var det plutselig ett lite nurk som lå der og vinket til mamman sin:) Nå er jeg 28 uker og ett litt rydding av tanker de første to ukene, er vi nå temmelig klare til å bli foreldre i Juni

Skrevet

Oj oj oj oj! Så artig! Gratulerer til dere begge!! Må nesten si jeg er litt misunnelig når dere kommer såååå langt i svangerskapet uten å merke noe.. hehe..

Skrevet

Shit! Forstår godt at du er i sjokk! Helt utrolig at du ikke har kjent noe som helst gravidtegn før nå? :)

Må jo på en annen måte være sykt herlig å kun vente halvparten av tiden, hehe.

Kjempekjekt, gratulerer så mye!!

Skrevet

Utrolig! Og gratulerer så mye! :-)

Skrevet

Utrolig!! Gratulerer med gutten!! Takk som deler 'sjokket' med oss, fikk litt sommerfugler i magen selv :) Jeg var ca 7 uker på vei da jeg fant ut om min graviditet og følte det var et sjokk.

Lykke til og gratulerer igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...