Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hadde vært koselig og komme i kontakt med andre fra øsfold som prøver. Er 37 år og bor i Halden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, melder meg. Men sjansene mine er minimale, i og med at jeg er ti år eldre enn deg. Jeg bor i Indre Østfold.

Skrevet

Hei Varulven. Hyggelig at det er fler. Har du barn fra før? Jeg har en jente på 10 og en gutt på 8 jeg.

Skrevet

Hei ynnamor!

Jeg er 42 år og prøver på nr 3. Prøvd i 2 år og hatt en ma og sa i løpet

av den tida. Begynner å bli ganske desperat. Har heldigvis 2 barn fra før

på 14 og 4 år. Hyggelig å se at det er flere fra østfold:) Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Vi har prøvd litt fra og til i ca 1,5 år. Har hatt to sa og vært litt usikker på og fortsette, men er igang igjen nå. Har første pp nå. Hvor bor du da håpefull69?

Skrevet

Bor i Sarpsborg. Også vært usikker på å fortsette, men føler at jeg mangler et siste barn. Men er også redd for at det er for sent pga alder. Kan jeg spørre om det er lenge siden du hadde siste sa?

Skrevet

Jeg har ingen barn fra før, men har alltid ønsket meg. det upraktiske i sammenhengen var at mannen var sterilisert, og at jeg er veldig trofast av meg :-) Med andre ord: jeg har sannsynligvis ikke noen andre problemer med å få barn enn alderen. For NÅ virker gubben!

Hyggelig å bli litt kjent med dere andre. NOEN skal jeg ha å juble til hvis vi lykkes!

Skrevet

Jeg hadde siste sa i oktober og da bestemte vi oss for å slutte og prøve. Satte inn spiral i desember, men ombestemte oss og tok ut spiralen igjen nå bare 3 måneder etter innsetting. Har EL om ca en uke (tror jeg) og da er det bare og prøve for fullt.

Veldig hyggelig og bli kjent med fler i samme situasjon, da jeg føler at mange syns vi er dumme som starter på nytt igjen.

Jeg skal juble med deg jeg Varulv hvis det går bra. Skal krysse fingrene.

Skrevet

Er snart 41, og er fra Fredrikstad.

Håper på en liten baby til før det er for sent!

Er i min 6pp nå, og håper det skjer noe snart!

Artig med flere fra Østfold! Vi får heie hverandre opp og fram!

Skrevet

Hei monika70.

Ja, vi får virkelig prøve og heie hverandre opp og fram som du sier.

Jeg er veldig spent jeg nå. Jenta mi på 10 prater også mye om at hun gjerne vil ha et lite søsken. Jeg krysser fingrene for oss alle sammen.

Skrevet

Har EL rundt denne tida, så prøver for fullt! Og blir like skuffet hver gang

tante rød kommer på besøk... Veldig spennende at vi er flere "modne" prøvere fra østfold. Krysser fingrer og tær for at spira sitter hos oss alle snart!!!

Skrevet

Kunne vært hyggelig og treffes noen gang vi som er prøvere også. Det hadde vært koselig og kunne prate om gleder og sorger med likesinnede. Vet ikke hva dere andre tenker.

Skrevet

Jeg er 36 og bor i Halden, vi prøver også på en liten til...Vet ikke helt om vi får det til da, men vi håper nå i allefall :-)

Jeg har 6 barn fra før, ett med han jeg er gift med nå og de fem eldste er fra ett tidligere ekteskap. Så man kan jo si det sånn at det ikke er mange som "unner" oss ett barn til, men det er hva vi ønsker så da prøver vi:-) Så får vi se om kroppen min spiller på lag.

Skrevet

Hei terningkast6.

Så hyggelig. 6 barn ja, da har du vel hendene fulle. Jeg syns dere er skikkelig tøffe som ønsker dere enda et barn. Stå på!!! Hvis dere ønsker det så prøv.

Hvor gamle er de barna dere har? Har mannen din barn fra før også?

Skrevet

Hadde vært veldig trivelig og treffes. Det å være prøver setter mange følelser i sving... Veldig greit å dele disse med andre i samme situasjon.

Skrevet

Kan vi ikke prøve og treffes en dag Håpefull69? Jeg kan kjøre til Sarpsborg eller Fredrikstad jeg, ikke noe problem. Jobber på dagen da, men vi kunne kanskje ta en ettermiddag eller en lørdag formiddag.

Håper dere andre kunne ha lyst til og treffes også.

Skrevet

Har ikke akkurat fritidsproblemer nei, hehe. Ungene her er 3, 7, 10, 12, 14 og 17 år. Men som det skinner igjennom så har jeg litt trøbbel med kroppen min som ikke gidder å spille på lag, så det er ikke sikkert vi får til en liten til.. Men vi får se hva det blir til, føler tiden går for fort og, enten man vil eller ei begynner jeg så smått å trekke på åra.

Skrevet

Ja det er vel så at vi drar på åra og du har jo dessuten utsatt kroppen din for dette et x antall ganger allerede. Uansett så er vi i hvert fall heldige som er velsignet med flotte barn. Ikke alle som er det.

Jeg sliter litt med angst jeg i forhold til sykdom (at jeg skal bli syk) og det tar på det også. Er derfor til tider usikker på dette med og få en til.

Ønsker det veldig, men helst uten og gravid. Noe som selvfølgelig er umulig.

Skrevet

Jeg kjenner meg heldig som er helt frisk. Legen min sier at min biologiske alder er langt lavere enn hva fødselsåret sier, og det føler jeg jammen er sant.

Men årene er nå likevel ett faktum. Men vi prøver i alle fall, DET skal vi ha! For øyeblikket verker jeg nesten konstant i eggstokkene, men vet ikke om det er fysiske eller psykiske grunner til det. Aksjer er postet, nå ventes det. Igjen. Prøver å være tålmodig, men det er ikke så enkelt.

Kunne godt tenke meg å møte likesinnede, i alle fall liten risiko for å bli sett på som en total galning, eller påhoppet fordi jeg unner et barn så vondt...

Ellers så kommer jeg ikke til å gjøre en hemlighet av det hvis jeg blir gravid. For om jeg mister, så blir jeg uansett så knekt at det er en fordel at folk vet.

Skrevet

Hei Ynnamor!

Jobber også på dagtid, og treffes gjerne en ettermiddag:) Kan også bevege meg utenfor Sarpsborg... Hyggelig om det er flere som henger seg på.

Til deg Varulven, helt enig at det er veldig ok å snakke med likesinnede. Føler jeg har en del rundt meg som hadde sett på meg som gal om de visste at jeg gjerne vil bli gravid igjen. Derfor er det bare et par som vet at vi er prøvere. Nå er el over for min del, så nå er det bare å lete opp symptomer... he he... Men vet jo egentlig at TR dukker opp ubedt på besøk mnd etter mnd... :(

Skrevet

Vet ikke hvor vi ev. kunne treffes som er enkelt for alle. Har noen av dere et forslag? Et sted det er litt hyggelig og sitte. Går jo ann å ta en cafè på et senter eller noe. Er jo åpent til 20 som regel, eller noe annet.

Skrevet

Om vi skal få til ett treff så blander ikke jeg meg stort inn i hvor, er innflytter til fylket og er ikke veldig kjent.. Men finner jeg frem og har anledning så møter jeg gjerne altså:-)

Skrevet

Så hyggelig Terningkast! Vi er jo begge fra Halden så da kan du jo bare sitte på med meg.

Kanskje vi skulle treffes på Borgsenteret eller Storbyen.

Hva syns dere andre?

Skrevet

Samme for meg hvor det blir, kommer jeg... Velg det som er enklest for dere som kommer kjørende fra Halden dere... Bare si tid og sted, så kommer gjerne jeg!

Skrevet

Hei jenter.

Kanskje vi kan si Borg senteret da. Gjerne en fredag ettermiddag ca i 17-18 tiden. Prøve etter påske kanskje.

Hva sier dere til fredag 29 april kl 17.30? Treffes ved inngangen til Borg senteret?

Om det ikke passer, kom med andre forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...