Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok mot til meg i dag da jeg tok blodprøve nummer to, og ba lab-damen om hun kunne slå opp resultatet fra mandag for meg. Har bare ikke orket å be om resultatet før siden det ble SA sist. Men, fornektelse funker ikke sånn kjempelenge av gangen for min del.

Så kom jammen meg damam tilbake med en post it lapp hvor det sto at hcg var på 4900!!! Det er dag 18 etter innsetting av blastocyster så skal jo være litt høyere enn rett ved test, men 4900 da de - det var da høyt.

Jeg har klokketro på at det er hysteroskopien jeg tok der ende i januar som gjorde susen, til tross for at alle andre leger har sagt at alt ser fint ut, hele syklusen er endret etter det og for første gag hadde jeg 14mm slimhinne.

Er helt forvirret jeg, tok feil buss hjem og alt mulig hehe.

Nå tør jeg senke skuldrene bittelitt. mange milepæler igjen, men vi har i det minste kommet lenger enn sist.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143055241-et-forsiktig-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og lykke til videre :-)

Jeg hadde IVF-D og fikk satt inn egg 14 februar.

21 dager etter innsatt egg hadde jeg HCG på 3757.

Mandag var vi på UL og fikk høre herteslag <3

Jeg fikk satt inn 2 egg, 1 egg har festet seg.

Kanskje du bærer på 2 spirer ;-)

Tusen takk jenter :) Det har vært en lang vei å komme hit, så tenker at vi har kommet masse lenger uansett og holder fast ved det. IVFmammaer vi drev jo og sulla i Danmark når dere fikk deres første. Tør ikke håpe på tvillinger en gang, det hadde vært noe hjelp. Kona gikk helt i sjokk over den muligheten, tror bare hun hadde håpet på en sånn til å begynne md haha. 2011 -måtte det blir året for alle slitere :)

Annonse

Vi har nok "sulla" rundt i Danmark vi også, jeg og dama mi har vært 6 ganger på Storken 3 graviditeter, som endte i 2 SA og 1 MA. Etter mye prøving i Danmark fikk kom vi endelig inn på Haugesund Sykehus ;-)

Nå har vi endelig fått høre hjertelyd, men har fått beskjed om å legge lista lavt, da jeg bærer på et Hematom i livmoren. Har bødd i snart 4 uker, fra småblødninger til styrtblødninger hvor jeg bare måtte sitte på do, ikke noe bind kunne ta imot det som kom ut, for å si det slik!!!!

Gynekologen sier at er en under Hematomet ikke tok meg seg fosteranlegget eller at fostersekken har blitt fylt med blod. Hamatomet kan stenge for næringen til forsteranlegget.

Men vi har hørt hjertelyden <3 det var nydelig og vi er streke i trua på at denne gangen er det vår tur :-)

X fingrene for alle her inne :-D

Hei klp, høres jammen ut som om dere har gått en lang vei dere og. Og så toppes det med et hematom, som om ikke det å slite med prøving er nok. Det er sikkert en sterk liten tass du bærer på :) Det skal være visst.

Vet de noe om hvorfo slike hematomer blir til? MK73 har jo slitt med noe av det samme?

Masse lykke til, spiren sitter og la deet være deres tur nå :)

MK73 fikk meg til å holde håpet oppe :-) det er det samme vi har! Gynekologen min er ikke spesielt positiv, fordi Hematomet er veldig stort. Men må han gjerne si, vi er OPTIMISTISKE, spesielt jeg har funnet roen og det tror jeg er kjempe bra for den lille spiren. Stresser ikke med hva som skjer :-) Det er uansett utenfor min kontroll og det er deilig å komme frem til den erkjennelsen.

Men hvordan Hematomet oppstår vet jeg ikke!

Annonse

Håper spiren holder seg her nå, skal på ul fredag. Håper å se noe smått og sunt (hjertelyd?), men det kan være litt tidlig også. Fingers crossed!

Tusen takk jenter. Hva skulle vi gjort uten dette forumet? Her er det alltid noen som vet hvordan det kjennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...